בשידור חי: ירו למוות בשדרן רדיו מברזיל באמצע התכנית

שני אלמונים פרצו לאולפן רדיו בצפון מדינת ברזיל, וירו למוות בשדרן, תוך שהוא משדר את תוכניתו בשידור חי. השדרן המנוח היה ידוע במתקפותיו נגד השחיתות במדינה וקיבל איומים רבים (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אוליבר פיטוסי - פלאש90)

והרי החדשות - רצח בשידור חי: שדרן רדיו בברזיל, שקיבל איומים על חייו, נרצח בשידור חי במהלך תוכניתו בתחנת Radio Liberdade FM, המשדרת מהעיר קמוסים שבצפון-מזרח המדינה.

מדובר בשדרן גליידסון קרבליו, הידוע בהתבטאויותיו ובדעותיו נגד הממסד והמדינה שלטענתו מלאה בשחיתות. במהלך תוכניותיו נהג לומר בשידור את דעתו ולא חשש למרות האיומים נגדו.

בתקופה האחרונה האיומים נגד גברו והתממשו. במהלך השידור נכנסו שני חמושים לאולפן ממנו שידר את תוכנית הצהרים הקבועה וירו בו למוות.

לאחר הרצח התברר כי החמושים נכנסו אל הבניין, תקפו והכניעו את פקידת הקבלה ואז אילצו את הטכנאי להתכווץ מתחת לשולחן ולהיות בשקט.

לאחר מכן הגיעו אל השדרן עצמו, ירו בו בחזה ובראשו ונמלטו. בדרך לבית החולים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

ריקארדו פריאס, טכנאי בתחנה שהיה עד לרצח סיפר על שאירע: "הכול קרה כל כך מהר, הוא קיבל כמה איומים על חייו, לפעמים היישר ממאזינים תוך כדי שידור, אבל גם באוויר הוא היה אומר שהוא לא מפחד מאף אחד. תמיד אמרתי שהוא לא צריך להתנהג ככה".

"הם נכנסו לסטודיו ואמרו שהם רוצים להודיע משהו", סיפר הרברט סילבה, שוטר מקומי. הוא הוסיף שהחשודים זוהו, אך טרם נעצרו. "אנחנו הולכים למצוא אותם בקרוב כי אין להם מים, כסף או אוכל, והם ברחו לאזור עם הרבה שמש וסלעים - כמעט כמו במדבר".

המשטרה מסרה יום לאחר הרצח כי שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות במעשה, אך היורים עצמם עדיין לא אותרו. שמותיהם ופרטיהם לא פורסמו, כמו גם הסיבה לרצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר