תביעת המיליון בביתר

מאיר רובינשטיין נגד מנחם זיידה: הגיש תביעת לשון הרע

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין הגיש תביעת לשון הרע נגד חבר המועצה מנחם זיידה ומספר תושבים נוספים ודורש מהם מיליון שקלים על "מסע רצח-אופי, הכפשות ופרסום לשון הרע" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאיר רובינשטיין, ראש עיריית ביתר עילית (צילום: ישראל ברדוגו)

המאבק בעיר ביתר מגיע לבית המשפט: ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין הגיש הבוקר (חמישי) תביעה נגד חבר המועצה מנחם זיידה ומספר תושבים נוספים.

רובנשטיין הגיע הבוקר לבית המשפט בירושלים והגיש תביעה בסך מיליון שקלים נגד זיידה וחבריו: "תביעה זו באה לעולם לאור מסע רצח-אופי, הכולל הכפשות ופרסום לשון הרע באופן אישי כנגד התובע, בהיותו ראש עיריית ביתר עילית, המבוצע ומנוהל על ידי הנתבעים, באצטלה של "ביקורת לגיטימית", טען ראש העיר.

בתביעה טוען רובינשטיין כי הנתבעים "השתמשו בשלל אמצעים: בלוג אינטרנט, פייסבוק, פשקווילים ועוד, בכדי לפרסם את הדברים הללו באנונימיות, תוך ביצוע "מסע אובססיבי, מאורגן וחסר תקדים, הכולל דמוניזציה מרושעת, ויצירת דה-לגיטימציה לתובע ברמה האישית והציבורית, תוך הטחת רפש, העלבה, השפלה, יצירת שטנה כלפיו, פגיעה בו ובמשפחתו, כל זאת באמצעות שורת פרסומים פוגעניים, הכוללים כותרות משתלחות ומבזות וקריקטורות משפילות".

"אמנם תפקידה של אופוזיציה עירונית לבקר את ראש העיר, אך אין כל קשר בין ביקורת לבין מסע השטנה משולח הרסן שנעשה, החוצה את כל הקווים האדומים. אני תמה מדוע נבחרי ציבור כגון הנתבעים, שאמורים לשמש דוגמה לבוחריהם, בחרו דווקא בשיח ובפרסומים ברמה ובסגנון כה ירודים", טוען ראש העיר.

רובינשטיין הודיע כי אם יזכה בתביעה, ישתמש בכסף לכולל "שיעסוק בלימוד וחיזוק הלכות לשון הרע ובין אדם לחברו, וכן לפעילות הסברה בדבר חובת הציות לרבנים ולהקמת בית הוראה נוסף בגבעה ב' בביתר".

תגובת מנחם זיידה לדברים: "צר לי שר' מאיר רובינשטיין ראש העיר מתקשה להתמודד עם ביקורת עניינית ולוקח אותה למקומות אישיים, צר לי גם שהוא בחר לברר את חילוקי הדעות ביננו ולתבוע בערכאות, במקום לעשות זאת במקום המתנהל על פי דעת תורה.

"לעצם התביעה מדובר בתביעת סרק שמטרתה ניגוח והשתקת הביקורת. חבל שראש העיר בוחר ללכת בדרכים של פשקווילים נגד תושבי העיר ולפנות לדרכים של השמצות אישות ורדיפת אברכים יקרים ואכפתיים מתושבי עירינו היקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר