האנטישמיות בלונדון

קרא קריאות אנטישמיות לעבר חרדי ברובע האקני - ונעצר

כוחות משטרה עצרו בלונדון גבר בשנות השלושים לחייו לאחר שקרא קריאות אנטישמיות וגזעניות לעבר יהודי חרדי ברובע האקני בעיר. דו"ח CST: עליה של 53% באירועים אנטישמיים בבריטניה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
שוטר בלונדון (צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

קרא קריאות אנטישמיות לעבר חרדי - ונעצר: כוחות משטרה עצרו אתמול (רביעי) בלונדון גבר בשנות השלושים לחייו לאחר שקרא קריאות אנטישמיות וגזעניות לעבר יהודי חרדי ברובע האקני בעיר.

התקרית אירעה בשעות הלילה המאוחרות ודווחה לארגון "השומרים" המקומי. בחשבון הטוויטר של הארגון עדכנו מאוחר יותר כי החשוד מואשם בהטרדה גזענית ובתקיפה ויובא להארכת מעצר.

בסוף החודש הקודם פורסם דו"ח של CST על תקריות אנטישמיות בבריטניה שהצביע על עלייה של 53% מתחילת שנת 2015 באירועים אנטישמיים בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה.

לפי הדו"ח, בבריטניה נרשמו 473 תקריות אנטישמיות בששת החודשים הראשונים של שנת 2015, בהשוואה ל-309 תקריות אנטישמיות במחצית הראשונה של שנת 2014 - אז נרשמה עלייה של 38% ביחס לשנת 2013.

עוד עלה מהדו"ח כי בששת החודשים הראשונים של 2015 נרשמו ארבעים וארבעה אירועים של תקיפות אנטישמיות אלימות, שניים מהם אף תוארו כ"אלימות קיצונית"; שלושים וחמישה אירועים בהם חל נזק לרכוש יהודי, שלושים ושישה מקרים של איומים אנטישמיים ישירים וחמישה מקרים של הפצה המונית של עלונים אנטישמים בדואר.

353 מהאירועים שדווחו היו על הטרדות מילוליות, כתובות נאצה והטרדות אנטישמיות ברשתות החברתיות. 333 דיווחים נוספים שהתקבלו, לא סווגו כאנטישמיות ולא נכללו בדו"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר