הכי קרובה לאפל?

סמסונג השיקה גלקסי פלוס, נוט ופיי

בחודשים האחרונים נראה כי האסטרטגיה החדשה של סמסונג זונחת פיצ'רים חשובים בסדרת הדגל ומעדיפה לחקות את הענקית אפל. היום נראה כי בסמסונג אפילו לא מתאמצים להסתיר את זה (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

הגבול בין אפל לסמסונג מעולם לא היה דק יותר: בחודשים האחרונים נראה די בברור כי האסטרטגיה החדשה של ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית זונחת פיצ'רים חשובים בסדרת הדגל שלה ומעדיפה לחקות את ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל. היום נראה כי בסמסונג אפילו לא מתאמצים להסתיר את העובדה הזו.

סמסונג קיימה מוקדם יותר את אירוע ההשקה של מכשיר הדגל החדש שהצטרף למשפחת הגלקסי - Samsung GALAXY S6+ ומכשיר הפאבלט החדש שלה - נוט 5, במקביל להשקת שירות התשלומים החדש שלה שם לא ממש התאמצו במציאת שם מקורי, והוא יכונה סמסונג Pay, ממש כמו זו של המתחרה המרה -אפל Pay.

מכשיר הדגל החדש שהצטרף למשפחת הגלקסי כולל בעיקר מסך מוגדל בגודל של 5.7 אינצ'ים ושיפור בחיישן ההטענה האלחוטית שלראשונה יהיה מהיר - שיפור של 30 אחוזים לעומת ההטענה כיום.

מלבד זאת כוללים המכשירים מספר פיצ'רים חדשים: למשל תוכלו לרשום תזכורות בנוט 5 בעזרת העט המצורף גם כשהמסך כבוי, או 'למשוך' את קצה המסך במכשיר הגלקסי פלוס ובנוט 5 על מנת להציג את אנשי הקשר המועדפים שלכם, בצורה המזכירה את הפיצ'ר המקביל של אפל לאייפונים.

גם מצלמת המכשיר שופרה באמצעות רכיב תכנה ייחודי שיסייע בייצוב התמונה. בנוסף, המכשירים החדשים יכללו שירות הזרמה ליוטיוב - כך שהמשתמשים יוכלו לבצע שידור חי ישירות מהסמארטפון. גם את האביזרים עדכנה החברה כשהגלקסי נוט 5 יכלול גם כיסויים חכמים הכוללים מקלדת פיזית.

זיכרון ה-RAM של המכשירים החדשים שופר, והם יכללו שבבי זיכרון בנפח של 4GB בטכנולוגיית LDDR5 המהירה שבסמסונג מבטיחים שהדבר יגרום לשיפורים משמעותיים בביצועים.

סמסונג תצליח היכן שאפל נכשלה?

במקביל, השיקה החברה את שירות התשלומים שלה שכאמור יכונה סמסונג Pay, בחברה מקווים כי בניגוד לענקיות שניסו להחדיר את שיטת התשלומים החדשה ונכשלו - היא דווקא תצליח.

לראשונה תאפשר סמסונג לכל בעל עסק להצטרף לשירות התשלומים, כשהמוכר יוכל להיעזר בכלים של סמסונג שיוכלו לעבוד על כל קורא כרטיסים, זאת בעזרת קודים או ברקודים שייסרקו על ידי המכשיר, ויוכלו לשלוח את התשלום ישירות למוכרים.

מועד ההגעה לחנויות נקבע לשבוע הבא בתאריך ה-21/8, אז יהיו המכשירים זמינים בארה"ב ובקנדה, כשמאוחר יותר ישוחררו ברחבי העולם. שירות התשלומים יושק בעוד שבוע בקוריאה בלבד ובחודש הבא יגיע גם לארצות הברית ולבריטניה, כשבסמסונג מבטיחים השקה לעוד מספר מדינות כבר בעתיד הנראה לעין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר