אסון ושמחה

מוישי נהרג בתאונה שעות לפני חתונת דודו; "המשפחה בהלם"

האסון הנורא שפקד את משפחת רוטמן מב"ב, עם מותו של הילד מוישי ז"ל, בן ה-3.5 שנהרג בתאונה במחלף הסירה, הגיע כמה שעות לפני שדוד המשפחה מתחתן. "הילד ייטמן לאחר החתונה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מוישי, משמאל (באדיבות המצלם)

האסון הנורא שפקד את משפחת רוטמן מבני ברק, עם מותו של הילד מוישי ז"ל, בן השלוש וחצי שנהרג בתאונת השרשרת במחלף הסירה מוקדם יותר היום, הגיע רק מספר שעות לפני שדודו מתחתן, הערב (חמישי).

במשפחה כמובן קיבלו את הבשורה בהלם ובלבול, זאת כאשר גם הילד הנוסף, בן השנה וחצי עדיין מאושפז בבית החולים.

בתוך כך, מתנדבי זק"א טיפלו בגופת הילד החל משלב פינויה לבית החולים ועד לשיחרורה לקבורה. במשטרה ביקשו בתחילה לערוך לגופה נתיחה שלאחר המוות, אך לאחר התערבות זק"א, גופת הילד שוחררה מבלי לבצע בה ניתוח, שאסור על פי ההלכה.

זירת התאונה (צילום: ירון ברנר - ynet)

אחד ממתנדבי זק"א סיפר ל"כיכר השבת" כי "ההורים היו בהלם מוחלט, לא הצליחו לעכל את הטרגדיה. היינו צריכים להרגיע אותם במשך שעה ארוכה. הם לא ידעו איך להתמודד עם העומס הרגשי מחד, ומאידך הם שלל העיכובים וקשיים טכניים להביא את הילד לקבורה".

"במקביל, הם נאלצו להתמודד עם העובדה שאחיו מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב, מה שהקשה עוד יותר וגרם לסערת רגשות".

לדבריו, "הטרגדיה הכפולה הינה שבני המשפחה היו מדרכם בחופשה בצפון הארץ לקראת סיום ימי בין הזמנים לשוב לביתם בבני ברק, זאת לרגל שמחת נישואי אחיו של האב הנישא הערב".

עסקן המעורב בנושא אמר ל"כיכר השבת" כי "המשפחה הייתה שרויה בבלבול בשל כל העניין. כעת מסתמן כי ההלוויה ככל הנראה תתקיים מיד לאחר סיום החתונה בשעות הלילה המאוחרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר