ביקור נשיאותי

ריבלין בת"ת החרדי: "כולם חמודים כי עוד לא קלקלו אותם"

לאחר הסערה בביטול הביקור בת"ת "קהילות יעקב", הגיע הבוקר נשיא המדינה ראובן ריבלין לביקור בת"ת "דברות משה" בשכונת הר נוף בירושלים ושוחח עם התלמידים • וידאו ותמונות (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: ישי כהן. תמונות: שלומי כהן)

ביקור נשיאותי: נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע הבוקר (ראשון) לפתוח את שנת הלימודים במגזר החרדי בתלמוד תורה 'דברות משה' בשכונת הר נוף בירושלים. אל הנשיא התלווה ראש העיר ניר ברקת וסגנו צביקה כהן מש"ס.

הביקור הגיע לאחר הסערה שפרצה כאשר ת"ת 'קהילות יעקב' בו היה ריבלין צריך לבקר ביטל את ההזמנה ורק לאחר התערבות בכירים בש"ס הצליחו להגיע להסכמה עם הת"ת בשכונת הר נוף.

במהלך הסיור נכנס ריבלין לכיתה ז', מפגש שהיה סגור לתקשורת ולמד עם התלמידים משניות.

לאחר מכן יצא ריבלין לכיתה א' וישב יחד עם התלמידים שעלו לראשונה לתלמוד תורה ולמד אתם את ה-א'ב' והפסוקים הראשונים בחומש בראשית

במהלך הביקור בכיתה א' אמר ריבלין: "אתה רואה את הספרדי ואת האשכנזי, את החסיד והמתנגד, כמו רוב הכיתה כאן. אני מוכרח לומר...".

מנהל הת"ת העיר לנשיא ריבלין: "אבל כולם חמודים".

ריבלין השיב: "זה בטוח, כולם חמודים כי עוד לא קלקלו אותם... אבל אתם תהיו חמודים ותמשיכו להיות חמודים, תאהבו כולכם אחד את השני, איש את רעהו".

יצוין כי במהלך הביקור בחר ריבלין שלא להתייחס למבוכה בשבוע שעבר כאשר התבלט ביקורו בת"ת 'קהילות יעקב' בשל אמירותיו האחרונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר