המירוץ האמריקני

טראמפ: מוכן להוציא מיליארד דולר על הקמפיין

דונלד טראמפ, המועמד הצבעוני לנשיאות ארה"ב הצהיר כי הוא מוכן להוציא מיליארד דולרים עבור קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב. טראמפ העריך בעבר את הונו בכעשרה מיליארד דולרים (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

דונלד טראמפ, המועמד השנוי במחלוקת לנשיאות ארצות הברית, הודיע במהלך סוף השבוע (שבת) כי הוא מוכן להוציא סכום של מיליארד דולר על קמפיין הבחירות שלו לנשיאות אם יהיה צורך בכך. יצויין כי בעבר, העריך טראמפ את הונו ב-10 מיליארד דולרים. טראמפ אמר את הדברים במהלך ביקור שערך בסוף השבוע באיווה.

טראמפ נשאל כמה כסף הוא הוציא עד עתה עבור הקמפיין וענה כדרכו: "אני מרוויח ארבע מאות מיליון דולר בשנה, מה זה משנה? מה שמעניין אותי הוא להפוך את המדינה הזאת ליותר טובה". כשנשאל אם יהיה מוכן לבזבז מיליארד דולר בכדי להגיע לנשיאות אמר: "אם אצטרך לעשות זאת, אוציא את הסכומים האלה".

המועמד הצבעוני שלא מפסיק לעורר שערוריות במהלך המירוץ, אמר כי הוא - בניגוד למועמדים אחרים - לא תלוי בלוביסטים זאת מאחר והוא מממן בעצמו את הקמפיין. לדבריו, רק לאחרונה הוא סירב להצעה למימון של כמה מיליוני דולרים מלוביסט שביקש לתרום לקמפיין.

טראמפ גם מתח ביקורת על המתמודד הרפובליקני ג'ב בוש שגייס הון עתק מתורמים לקמפיין הבחירות שלו וטען כי התרומות יהפכו את בוש ל"בובה" של התורמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר