כמעט שנה בעזה

הפגנה מול כלא הדרים: "לשחרר את אברהם מנגיסטו עכשיו"

בני משפחתו של אברהם מנגיסטו המוחזק בידי חמאס, הפגינו הבוקר מול כלא הדרים, בזמן ביקור משפחות האסירים הביטחוניים, וחילקו להם פלייארים הקוראים לשחרר את אברהם. צפו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: עידו ארז - ynet)

לא שותקים עוד: בני משפחתו של הנעדר הישראלי אברהם מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה לפני כשנה ומאז מוחזק בידי חמאס, התייצבו הבוקר (שני) מול כלא הדרים כדי למחות על חטיפתו.

הפעילים הגיעו למקום בזמן ביקורי משפחות האסירים הביטחוניים, בכדי להעביר דרכם מסר לשחרורו של מנגיסטו. המשטרה אישרה רק ל-25 בני אדם להשתתף במחאה.

המפגינים נושאים שלטים עליהם נכתב בין היתר: "אתם מבקרים את משפחותיכם ואמא של אברה לא יודעת מה איתו", "גם אמא של אברה רוצה לבקר אותו", "Free Abera Now".

עד כה שמרה המשפחה על פרופיל נמוך, ואף ביקשה מפעילים חברתיים שלא להפגין ולנסות את הדרכים הדיפלומטיות בכדי להביא לשחרורו, אך הבוקר נראה שהמשפחה החליטה להחריף את מאבקה.

מנגיסטו, הסובל מבעיות נפשיות וטופל על ידי שירותי הרווחה, הגיע ביום שישי בתחילת חודש ספטמבר 2014, לגבול הסמוך לזיקים. תצפיתנים של צה"ל זיהו אותו חוצה את הגבול, אך בתחילה חשבו שמדובר באזרח פלסטיני הנכנס לרצועה. רק לאחר שהכוח הצבאי הגיע לזירה הובן שמדובר בישראלי יהודי, מאחר ובתיק שהשאיר אחריו - כשעבר את גדר הגבול - היה ספר תנ"ך.

מאז כניסתו של אברהם לרצועת עזה, מנהלים השב"כ, אמ"ן ומתאם הפעולות בשטחים חקירה וניסיון להגיע אליו, עד כה ללא הצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר