מינוי חדש

דוד וינר מ"בני תורה" ינהל את אגף ח-ן חרדי בעיריית ירושלים

דוד וינר, נציג בני תורה של הפלג הירושלמי, נכנס הבוקר לתפקידו כמנהל אגף ח-ן חרדי בעיריית ירושלים זאת למרות התנגדות 'דגל התורה' • בעברו היה חלק מסיעת שלומי אמונים (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
דוד וינר (צילום: באדיבות המצלם)

מינוי חדש בעיריית ירושלים: דוד וינר, נציג סיעת "בני תורה" של הפלג הירושלמי נכנס הבוקר (שני) לתפקידו כמנהל אגף ח-ן חרדי בעירייה.

בנוסף ישמש ויינר כסגן מנהל המחלקה לנוער - האחראית בין היתר על המנהלים הקהילתיים, המתנ"סים העירוניים והספריות הציבוריות. כמו כן, מחזיקה המחלקה תקציבים אדירים לטיפול בנוער הנושר ועוד.

דוד וינר, עובד בעיירית ירושלים מזה כשש עשרה שנים. בנוסף, שימש בעברו כסגן ראש עיריית בית שמש ומחזיק תיק הכספים מטעם "שלומי אמונים". בשנה וחצי האחרונות משמש וינר כעוזרו של סגן ראש עיריית ירושלים חיים אפשטיין.

לדברי גורמים פוליטיים מדובר בהצלחה לסיעת "בני תורה" שהצליחה למנות אנשים מטעמה לתפקידים בכירים וברי השפעה במחלקות העירייה הרלוונטיות.

כאמור, בעבר כיהן ויינר כחבר מועצת עיריית בית שמש מטעם סיעת "שלומי אמונים באגודת ישראל" אולם לאחר שהפסיד בפריימריז הפנימיים בבית שמש לאיש חסידות לעלוב שמעון גולדברג ערק לשורות תנועת "בני תורה".

(צילום: באדיבות המצלם)

באותם ימים עבר ויינר לשמש כפעיל בני תורה כשבתמורה הובטח לו התפקיד שעוגן בהסכם הקואליציוני. לדברי פעילים בתנועה לאחר שקיים סדרת קורסים מנהליים הוא יכל לקבל את התפקיד.

גורמים בעירייה אומרים ל"כיכר השבת" כי בדגל התורה ניסו לטרפד את המינוי לתפקיד מאחר ומדובר במינוי מנהלי מקצועי ראשון של אנשי הפלג הירושלמי וגם בשל העובדה שלתפקיד יש השלכות לכלל האוכלוסיה החרדית מה שמקנה השפעה וכוח.

במעמד הלחיים שנערכה במשרדו של סגן ראש העיר חיים אפשטיין שבכיכר ספרא בירך אפשטיין את עוזרו בהצלחה מרובה ובסייעתא דשמיא, עוד אמר אפשטיין כי הוא סמוך ובטוח שוינר לא יפלה איש או מגזר במסגרת תפקידו ולשכתו תהיה פתוחה בפני כל דורש או מבקש טובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר