22 הרוגים, 120 פצועים

תאילנד: המשטרה במרדף אחר חשוד שזוהה באיזור הפיגוע

המשטרה המקומית בתאילנד עורכת מרדף אחר חשוד שתועד במצלמות האבטחה בסמוך לזירת הפיגוע בבנקוק, בו נהרגו 22 בני אדם • "יש לנו חשודים והם לא רבים", אמר שר ההגנה (בעולם)

רגע הפיצוץ (צילום: מצלמות אבטחה)

הפיגוע בתאילנד: המשטרה המקומית עורכת הבוקר (שלישי) מרדף אחר חשוד שתועד במצלמות האבטחה בסמוך לזירת הפיגוע בבנקוק, בו נהרגו 22 בני אדם ונפצעו יותר מ-120.

ראש החונטה הצבאית במדינה, פראיות צ'אן־אוצ'ה, שמשמש גם כראש הממשלה מאז ההפיכה במדינה בשנה שעברה, אמר כי החשוד אחריו מחפשת המשטרה משתייך לתנועת "החולצות האדומות" שמתנגדת לשלטון הצבאי במדינה.

יצוין כי למרות השעות הרבות שעברו מאז הפיגוע עדיין שום ארגון או גוף לא לקחו אחריות.

שר ההגנה של תאילנד, פראיות וונגסוואן, אמר הלילה כי יש להם מושג מי עומד מאחורי הפיגוע. לדבריו, "יש לנו חשודים והם לא רבים". עם זאת הוא הבהיר כי לא היה להם מידע מוקדם על הכוונה לבצע פיגוע.

צפו: רגע הפיצוץ בפיגוע בבנקוק

בהודעה שהוציא אמש צבא תאילנד נמסר כי נשללה האפשרות שמבצעי הפיגוע הם מכוחות המורדים המוסלמים הנלחמים בשלטון בעשור האחרון.

מפקד משטרת תאילנד העריך כי מבצעי הפיגוע תכננו להרוג כמה שיותר בני אדם ולכן ביצעו את הפיצוץ בשעה 19:00 (שעון מקומי) מאחר ובשעה זו הרבה תאילנדים ואזרחים זרים מגיעים למקום.

הפיגוע התרחש אתמול בערב במרכז התיירותי באזור רג'פרסונג במרכז העיר בנקוק, לשם מגיעים תיירים רבים. במשרד החוץ בירושלים מסרו כי עד כה לא ידוע על נפגעים ישראלים.

מבין 22 ההרוגים שידועים עד כה, לפחות ארבעה הם אזרחים זרים. רוב הפצועים הם תיירים מסין ומטיוואן. משטרת תאילנד מסרה כי מטען הצינור שהוטמן באופנוע או בשיח סמוך גרם לפיצוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר