המשטרה פתחה בחקירה על סרטון ההסתה "שבת היום"

המשטרה פתחה בחקירה על סרטון ההסתה, המציג בחור ישיבה רודף ומכה חילונים בקריאות "שבת היום", בעקבות תלונה שהגיש חיים הופמן. "לצערי אני הייתי צריך להגיש ולא היועמ"ש" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון)

הסתה ברשת: המשטרה תחקור את סרטון ההסתה שהופץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות, ובו נראה בחור ישיבה הרודף אחר חילונים ומכה אותם, תוך שברקע נשמעות קריאות "שבת היום".

הסרטון מתבסס על מחאתו של תלמיד ישיבת 'גרודנא' שנהג לעמוד בשבתות מול מרכז "ביג" באשדוד המחלל שבת, ולקרוא לעבר העובדים והשבים במקום "שבת היום!, שבת היום!".

המחאה הזו הפכה כבר מזמן לוויראלית, אבל כעת מתפרסם הסרטון הזה שנדמה כי חוצה את גבול ההסתה.

בעקבות כך, העיתונאי חיים הופמן עורך ברדיו 'קול ברמה', הגיש תלונה במשטרה על הסתה. התלונה הועברה למחלקה המשפטית במשטרה בכדי שזו תבדוק האם מדובר בהסתה.

ל"כיכר השבת" מסר הופמן בתגובה: "הגיע הזמן והרגע שהציבור החרדי יתעורר ולא ייתן לעשות נגדו ועל גבו הסתה מזעזעת, לצערי הרב אני הוא זה שהייתי צריך להגיש את התלונה, במקום שהיועץ המשפטי יורה על כך, כפי שהיה בהסתה נגד נשיא המדינה מר ראובן ריבלין".

"הציבור החילוני רגיל לצערי שעל החרדים אפשר ומותר לעשות הסתה, בכל דרך וצורה שהיא מעניין לדעת מה היה קורה בכל רשתות החברתיות באם היה עולה אותו סרטון לרשת על ציבור האתיופים במדינת ישראל", הוסיף.

דובר המשטרה אישר ל"כיכר השבת" כי "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר