דיווח: יאח"ה בודקת בחשאי על הכספים של אהוד ברק המוחזקים בחו"ל

עיתון הארץ מדווח כי יאח"ה והרשות לאיסור הלבנת הון, בודקים בחשאי, מידע לפיו ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לא דיווח לכאורה על כספים שמחזיק בחו"ל. ברק: "קשקוש מוחלט" (משטרה)

(צילום: פלאש90)

היחידה הארצית לחקירות הונאה, בודקת בחשאי, אם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לא דיווח כחוק על כספים שהוא מחזיק בחו"ל, כך דיווח הבוקר עיתון "הארץ".

על פי הדיווח, יאח"ה והרשות לאיסור הלבנת הון, מקיימת בשבועות האחרונים בדיקה חשאית, על אי דיווח לכאורה של ברק על כספים שהוא מחזיק בחו"ל.

החקירה בפיקוח של פרקליט המדינה שי ניצן ומשנהו לענייני פלילים אלי אברבנל, והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין קיבל על כך דיווח.

בפרקליטות סירבו לאשר את הפרטים ל"הארץ", ואמרו כי אין בכוונתם להתייחס לנושא, לאשר או להכחיש.

אהוד ברק מסר בתגובה:. "מדובר בקשקוש מוחלט, בדיוק כמו השמועות על מחלת האלצהיימר המדומה של ברק. לא המשטרה ולא רשות המסים לא פנו אל ברק בשום נושא. ברק מחזיק כדין בחשבון בנק אחד בלבד בחו"ל, בבנק יוליוס בר שבו הוא משמש כיועץ. החשבון מדווח כחוק והמסים הנובעים מההכנסות בו מדווחים ומשולמים כחוק ובאדיקות. אין ספק שהידיעה תתברר כשקרית משום שלא המשטרה ולא רשות אחרת אינן יכולות להמציא יש מאין חשבונות בנק שאינם ולא היו קיימים (למעט החשבון המדווח, הנזכר לעיל)"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר