סוער באלעד

פרוש החליט לפנות ת"ת, נציג 'דגל' ניסה לעצור הפינוי ברכבו

ראש העיר אלעד ביקש לפנות קראוונים מת"ת ולהעבירם למוסד אחר, אך מחזיק תיק תכנון ובניה אבי שטרן ניסה למנוע את הפינוי ברכבו והוציא צו מניעה נגד הפינוי. בסביבת פרוש איימו בפיטורין (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

קרבות באלעד: מלחמה של ממש מתנהלת בשעות האחרונות (שלישי) בין דגל התורה לראש עיריית אלעד ישראל פרוש על פינוי קראוונים ממתחם של בית הספר "תורת חסד" בעיר.

בעוד גורמים עירוניים כמו גם הנהלת בית הספר הגיעו לסיכום כי הקראוונים ישרתו את התלמידים שאמורים לפתוח בימים אלו את שנת הלימודים, ביקש ראש העיר ישראל פרוש לפנות את הקראוונים ולהעבירם לשימוש עבור מוסד לימודים אחר.

פרוש עוקב אחר הפינוי מקרוב (באדיבות המצלם)

בעקבות כך התערב בסוגייה חבר המועצה מטעם "דגל התורה" ומחזיק תיק תכנון ובניה אבי שטרן, שביקש למנוע מראש העיר לפנות את הקראוונים והוא וחבריו ניסו למנוע זאת ע"י הצבת רכביהם וחסימת המנופים.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

בנוסף, שטרן חתם על צוי מניעה האוסרים על פינוי הקראוונים מהשטח, מה שגרם לזעם בסביבת ראש העיר, שם הבהירו לשטרן כי יפוטר מתפקידו אם לא יחזור בו מצווי המניעה.

מפרוש נמסר: "ראש העיר רואה בחומרה את הניסיון של גורמים שונים לערב את הדרג הפוליטי בניסיונות להפרעה לפתיחת שנת הלימודים". לדבריו "כל מי שיפריע לתלמידי העיר ייאלץ לזוז".

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר