נחשף: בן לאדן אהב להאזין לאנריקו מסיאס היהודי

הטרוריסט אוסמה בן לאדן אהב להאזין לשיריו של הזמר הצרפתי ממוצא יהודי-אלג'יראי אנריקו מסיאס, כך נחשף ברשת BBC. הזמר: "מפתיע לראות מי אוהב את השירים שלך" (חדשות, מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
צילום: שאטרסטוק (צילום: אילן קוסטיקה, CC BY 3.0)

הארכי-טרוריסט אוסמה בן לאדן, אהב ככל הנראה במיוחד את שיריו של הזמר הצרפתי אנריקו מסיאס הידוע כאוהב ישראל, זאת לאור העובדה שהוא מופיע כאחד הזמרים הבולטים באוסף המוזיקלי של בן לאדן, פרט אותו פרסמה רשת BBC. באוסף הופיעו 1,500 הקלטות משנות ה-60 ועד 2001 שהכילו כמאתיים דוברים וזמרים.

מסיאס נולד באלג'יריה למשפחה יהודית-ספרדית וכאמור ידוע כאוהד של מדינת ישראל שהופיע בה פעמים רבות. בשיחה עם אתר ynet הוא התייחס לפרסום ואמר כי "כששמעתי את זה חשבתי שמדובר בטעות, חשבתי שזו בדיחה. בהמשך רבים התקשרו לספר לי, והבנתי שזה נכון".

אנריקו מסיאס (צילום: אילן קוסטיקה, CC BY 3.0)

"זה מאוד מוזר לי" אמר מסיאס, קודם כל בגלל שאני לא מכיר את הזהות של האנשים שצורכים ואוהבים את המוזיקה שלי, אני לא יכול לכוון זאת ולא יכול לשלוט במי שאוהב אותה. זה מפתיע לראות מי אוהב את השירים שלך".

"אני בטוח שהוא ידע שאני יהודי כי שירי נאסרו להשמעה בהמון מדינות ערביות, אבל אני יודע שבמדינות ערביות מסוימות גם אוהבים את המוזיקה שלי, כי הסגנון שלי מאוד אוריינטלי, אז בוודאי שהוא ידע. האיש הזה, אני לא מבין מה קסם לו בשירים שלי. כל המסר בשירי מדבר על שלום ונגד אלימות, ומדובר באחד האנשים היותר אלימים שידע העולם הזה. אז האמן לי שאני מופתע".

האזינו למסיאס מבצע את "כל העולם כולו גשר צר מאוד"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר