הטייסת החרדית

בקורס הטייסים של חברת 'אל על': חרדית אם לשלושה

נחמה, אישה חרדית בשנות השלושים לחייה, נשואה ואם לשלושה ילדים, המתגוררת ביישוב חרדי באזור ירושלים, התקבלה לקורס הכשרת הטייסים הקרוב של חברת התעופה 'אל על' (אקטואליה)

מטוס 'אל על' (צילום: משה שי - פלאש 90)

הטייסת החרדית: נחמה, אישה חרדית בשנות השלושים לחייה, נשואה ואם לשלושה ילדים, המתגוררת ביישוב חרדי באזור ירושלים, התקבלה לקורס הכשרת הטייסים של חברת התעופה 'אל על'.

לפי הדיווח ב"ידיעות אחרונות", נחמה, בוגרת מוסדות בית יעקב בירושלים, החלה בגיל 20 ללמוד טיסה בארצות הברית שם קיבלה רישיון טיס.

עם קבלת הרישיון היא ניסתה להתקבל לקורס הטיס של 'אל על' אלא שלמרות שעמדה בכל דרישות הסף לקורס, היו חסרים לה כמות שעות הטיסה הנדרשות לקבלה לקורס.

המתקבלים לקורס, בדרך כלל טייסים ששירתו בחיל האוויר וכך צברו את מספר שעות הטיסה הנדרשות כדי להתקבל לקורס. לטייסים אזרחיים די קשה לצבור את אותה כמות שעות טיסה.

אלא שנחמה לא ויתרה ומדי שנה טסה לארה"ב כדי להשתלם בטיסה ולצבור שעות טיסה בכדי להגיע למספר השעות הנדרשות בקורס.

לאחר שהשיגה את מספר השעות ועברה את כל המבדקים, קיבלה נחמה את ההודעה על קבלתה לקורס הטייסים הקרוב של חברת 'אל על' שייפתח בחודש נובמבר.

ב"ידיעות אחרונות" שמביא את הסיפור מדווח כי בראיונות הקבלה לקורס הסבירה נחמה כי חלמה תמיד להיות טייסת אל על. המראיינים התרשמו ממנה ואמרו כי מדובר באישה מרשימה, בעלת רמה גבוהה שקורצה מחומר מיוחד.

"בעלי מאוד תומך ועוזר לי להגשים את החלום", סיפרה נחמה לחברותיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר