קרא לבנו "בניה" על שם בניה שראל הי"ד

רב סמל-במילואים שמעון בן ה-29 המתגורר ביקנעם ערך השבוע את שמחת הברית לבנו בכורו והדהים את המשתתפים כאשר קרא לבנו בניה על שמו של בניה שראל הי"ד שנהרג ב"צוק איתן" (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רב-סרן בניה שראל הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

שנה לאחר מותו של רב-סרן בניה שראל הי"ד שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן", פקודו העניק למשפחתו מתנה וקרא לבנו על שמו של המפקד הנערץ.

מדובר ברב סמל-במילואים שמעון בן ה-29 המתגורר ביקנעם. השבוע התקיימה שמחת הברית לבנו בכורו ובמהלך הברית הדהים את המשתתפים כאשר קרא לבנו בניה על שמו של מפקדו במבצע "צוק איתן".

שמעון נקרא לשרת במילואים בתחילת מבצע "צוק איתן", ובהגיעו ליחידה לאימונים פגש את לראשונה את בניה שראל הי"ד שהיה מפקד סיירת בגבעתי.

ביום ה-1 באוגוסט שזכה לכינוי "יום שישי השחור" שמעון אמור היה להצטרף לצוות של בניה אך ברגע האחרון החליט מפקד הסיירת לצרף צוות אחר במקומו של שמעון ומאוחר יותר התברר גודל האסון והנס גם יחד. שמעון ניצל והצוות שהובא במקומו נהרג.

אנשי הצוות שנהרג היו הקשר סמל-ראשון ליאל גדעוני וסגן הדר גולדין שמקום קבורתו לא נודע לאחר שנחטף על ידי חמאס ובגדיו נמצאו במנהרה.

אירוע מרגש נוסף למען ההרוג התקיים לפני כמה חודשים בעמותת "כרמי העיר" בראשות הרב יהודה אזרד - סעודת החתונה לבניה שהיה מאורס לגלי ניר, ואמור היה להינשא לה באותו ערב.

חבריו של שראל ביקשו לעשות מעשה לעילוי נשמתו הטהורה ופנו לעמותת "כרמי העיר" ובקשו לתרום את כל המתנות שהם התכוונו להעניק לחתן והכלה ביום חתונתם, ובמקביל לערוך "סעודת חתונה" לעניים שמידי יום באים לסעוד בסניף בירושלים.

הנזקקים שהגיעו לאכול את ארוחת הצהריים הופתעו לגלות שהשולחנות ערוכים כמו באולם אירועים, אך הם לא ידעו במי מדובר וזה בשל הרצון שהדבר יישאר בסוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר