"מתאים לחרדים": יהודה ברקן חוזר עם "חגיגה בסנוקר 2"

יהודה ברקן, מכוכבי הקולנוע החילוני לשעבר שחזר בתשובה ומככב כיום בסרטים לציבור החרדי והדתי, חוזר עם סרט המשך ל"חגיגה בסנוקר" המפורסם. ברקן ל"כיכר": "יתאים לחרדים". צפו (תרבות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(וידאו: כיכר השבת)

יהודה ברקן, אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בישראל שחזר בתשובה לפני שנים ומככב מאז בסרטים המיועדים לציבור הדתי והחרדי, יחזור לככב בהמשך לסרט הקאלט "חגיגה בסנוקר 2".

בשבוע שעבר הגענו לראיין את ברקן במתחם ה"סינמה סיטי" בגלילות על סרטו החדש על סיפורי רבי נחמן מברסלב והופתענו לראות אותו יוצא מפגישה יחד עם זאב רווח, שכיכב לצידו ב"חגיגה בסנוקר" לפני עשרות שנים, והקומיקאי נאור ציון. בפגישה זו הוכרע על הפקת "חגיגה בסנוקר 2" וכל המעורבים עמדו לתמונה היסטורית במנוחים של תעשיית הבידור הישראלית.

בראיון עמו התייחס ברקן לסרט ההמשך "חגיגה בסנוקר 2" והצהיר כי הוא יהיה נקי לחלוטין ומותאם גם לציבור הדתי. "לתקופה הקרובה מה שאני מתכנן, ואתם עומדים להיות הראשונים לשמוע את זה. אתם רואים שאנחנו נמצאים כרגע בבית של "סינמה סיטי", שהם הולכים להפיק בעזרת השם את סרט ההמשך "חגיגה בסנוקר"".

"עכשיו היינו כאן בישיבה ויש סיכוי מלא שבעזרת השם בשנה הבאה נוכל כולנו לראות את הסרט "חגיגה בסנוקר 2". זה הולך להיות סרט נקי ובלי שום בעיה. אחד הדברים הנפלאים שיש בחגיגה בסנוקר זה שיש גם את יהודה ברקן שייצג כגברי את המגזר החילוני ואת עזרי שייצג את המגזר הדתי. ההבדל - שאז יהודה ברקן החילוני שיחק את הדתי, היום יהודה ברקן הדתי משחק את גבריאל החילוני. ללא ספק זה יהיה סרט נקי לכל המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר