צפו לפני כולם

שחור, לבן, חרדי או חילוני: כולנו שווים • קליפ

"עם ישראל הוא פסיפס עשיר וססגוני של דעות, מחשבות ואמונות, אבל בסופו של דבר כולנו שווים", זה המסר העיקרי בקליפ החדש של נתי שיש, אבירם שוקרון ואברימי רוט - "שווים". צפו עכשיו (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' באלול תשע"ה | 19.08.15
(צילום ועריכת קליפ: תומר חלף. ציור: יהודה אלמליח)

עם תחילתו של חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות מארחים נתי שיש ואבירם שוקרון בקליפ מיוחד את החזן והזמר אברימי רוט בשיר 'שווים' שכתב והלחין עילי בוטנר ומדגיש את חשיבותה של הערבות ההדדית.

"את השיר שווים הקלטנו מתוך מחשבה אמיתית שעוצמתן של תפילותינו נשענת במידה רבה על המאחד והמשותף לכולנו", מספרים נתי שיש ואבירם שוקרון.

"עם ישראל הוא פסיפס עשיר וססגוני של דעות, מחשבות ואמונות, אבל בסופו של דבר כולנו אחים, כולנו שווים. אם נזכור תמיד את הדבר החשוב הזה, ונשמור על המחויבות והערבות ההדדית בבחינת 'כאיש אחד בלב אחד', אין ספק שתפילותינו לשנה טובה ומוצלחת לכולנו, יעלו מעלה ויבקיעו שערי שמיים" הוסיפו.

אברימי רוט אמר: "החלטנו לשלב בשיר את הנעימה היהודית 'אלי אתה ואודך', מתוך מחשבה שאם השיר עצמו יוכל להשפיע ולשנות בעניינים של בין אדם לחברו, אזי 'אלי אתה ואודך - הודו לה' כי טוב', יוכל להיות החוט המקשר גם בעניינים של בין אדם למקום".

מילים ולחן: עילי בוטנר. עיבוד: אבירם שוקרון. עיבוד ותזמור כלי מיתר: אחיה כהן. הפקה מוסיקלית: חיים ויס ואבירם שוקרון. הפקה בפועל: נתי שיש, אבירם שוקרון ויוחאי כפיר. מבצעים: נתי שיש, אבירם שוקרון ואברימי רוט. פסנתר ותכנותים: חיים ויס. כלי מיתר: נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית. גיטרה אקוסטית: בני וויל. הוקלט באולפני 'המקלט' חולון. טכנאי הקלטה, מיקס ומאסטר: טל יוגב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר