פרסום ראשון

אלמונים פרצו לבסיס "נצח יהודה" וגנבו תפילין וחפצי ערך

אלמונים פרצו בשבוע האחרון לבסיס בו משרתים חיילים חרדים מגדוד "נצח יהודה" וגנבו זוגות תפילין וחפצים יקרי ערך. החיילים חוששים: "בפעם הבאה אלו יהיו מחבלים ויקרה הגרוע מכל" (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. (צילום: נתי שוחט - פלאש90)

מחדל ביטחוני? ללא כל מפריע הצליחו כמה אלמונים שזהותם טרם ידועה, להיכנס לבסיס שבו משרתים חיילים חרדים מגדוד "נצח יהודה" ולגנוב חפצים יקרי ערך ובהם זוגות תפילין, כך נודע ל"כיכר השבת".

החפצים נגנבו, על פי החשד, על ידי כמה בדואים המתגוררים בסמוך, ובקרב החיילים שורר פחד, "בפעם הבא יהיו אלו מחבלים שיכנסו לחדרים וחס ושלום יקרה הגרוע מכל", אחד הלוחמים ל"כיכר השבת".

החיילים מתלוננים למרות הגניבות, צה"ל לא נקט בפעולות שימנעו את הגניבה הבאה "זה עניין של זמן שמקרי הגניבות יחזרו. זה יכול לקרות היום ומחר ובעוד שבוע. אין לגנבים ממה לחשוש", הוסיף אחד הלוחמים בגדוד.

אמו של אחד הלוחמים סיפרה ל"כיכר השבת" כי נגנבו שלוש זוגות תפילין בעלות אלפי דולרים. "יש כאן רפיסות מצד הדרג הצבאי שחושש להתעמת עם הבדואים", היא אומרת ומספרת כי חינכה את ילדיה "להתנדב לארץ ולעם ישראל והנה היריקה בפנים"

"כולי רותחת מזעם. אם כל כך רוצים שהחרדים ישרתו בצבא הם צריכים לדעת שתפילין זה פק"ל בבחינת יהרג ובל יעבור, הווה אומר צריך שמירה מיוחדת עליהם שלא יגיעו לידי ביזוי וביזיון, ואם יש רפיסות לדרגת הפיקוד, רפיסות גם שכלית, אין בעיה, שיבטחו את התפילין", הוסיפה.

לטענתה, "אם האירועים היו מתרחשים בצפון תל אביב, כאשר מסתננים היו גונבים חפצי ערך מתושב שמאלני, כל המדינה הייתה רועשת, המשטרה אם לא המפכ"ל היה יוצא בהצהרות והיו עושים כזה רעש, שהמקום היה נטול אפריקאים למשך עשור".

דובר צה"ל מסר בתגובה ל"כיכר השבת": ״הנושא מוכר ונמצא בבדיקה״

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר