יש הסכמה: סמינר 'הפלג הירושלמי' במודיעין עלית ייפתח

הסאגה סביב סמינר בית יעקב החדש של פלג 'בני תורה' במודיעין עילית הגיעה לסיומה, עם פרסום מכתבו של אב"ד מודיעין עילית בו הוא מכריז על סיום המחלוקת בין הצדדים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)
הסאגה סביב סמינר בית יעקב החדש של 'בני תורה' במודיעין עילית הגיעה הבוקר (שישי) לסיומה עם פרסום מכתבו של רב ואב"ד מודיעין עילית בו הוא מכריז על סיום המחלוקת בין הצדדים.
הרב מאיר קסלר, רבה של מודיעין עילית, פרסם הבוקר מכתב בעיתון 'הפלס' ובו כתב: "בעקבות פנייתם של תושבים רבים שהביעו את מצוקתם בהעדר קורת גג לסמינר בית יעקב חדש, ולאחר שהתגלגלו הדברים להתפתחויות קשות ועגומות, שמחתי שהשכילו הצדדים להכיר במעלת השלום ונהגו זה עם זה לפנים משורת הדין, ובהשתדלותם של אנשי תבונה אף נמנעה ריבוי המחלוקת וחילול שם שמים".
מכתבו של הרב קסלר
המחלוקת בין הצדדים הגיעה לסיומה לאחר שחברת "קרית ספר", שמצויה בהליך משפטי מול גורמים נוספים שטוענים לבעלות על השטח המדובר, חתמה חוזה שכירות על שטח הסמינר עם מנהלי הסמינר, דבר שיועיל להם כדי להוכיח את בעלותם על השטח.
גורמים בפלג הירושלמי מציינים לטובה את מכתבו של הרב קסלר שהכיר בעובדה כי חברת קרית ספר היא זו ששלחה להרוס את מבני הסמינר לפני מספר ימים, כך לא יוכלו לחמוק מתביעת נזיקין בטענה כי בין הצדדים ישנו חוזה שכירות רשמי מלכתחילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר