המאבק החרדי באלעד

ב"דגל" רוצים פתרון: "הטיפול יועבר ל'מבוגרים האחראים'"

חברי 'דגל התורה' דנו במאבק החרדי באלעד, שהגיע לשיאו עם השעיית יו"ר 'דגל' בעיר אבי שטרן. בפגישה הוחלט שלא להחריף את המאבק ולסגור את הפרשה בפגישה בין גפני לפרוש האב (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
"המבוגרים האחראים" ח"כ משה גפני וח"כ מאיר פרוש (צילום: פלאש 90)

מאבק הסמינרים באלעד: במהלך השבוע האחרון סערה העיר אלעד בעקבות המאבק הציבורי והמשפטי בנושא רישום הבנות לסמינרים והעתקת הקראוונים של תלמוד תורה הליטאי, מה שגרם למאבק פנימי ביהדות התורה בין ראש העיר ישראל פרוש מ'אגודת ישראל' לחבר המועצה ויו"ר סיעת 'דגל התורה' באלעד אבי שטרן, שהושעה מתפקידו כמחזיק תיק ההנדסה על ידי ראש העיר, זאת בעקבות עימות פומבי בין השניים.

המלחמה הפנימית עלתה שלבים רבים, אבל הבוקר (שישי) נראה שיש מי שמנסים להרגיע את הרוחות. בשעה האחרונה נערכה בבני ברק ישיבה של חברי הכנסת של תנועת 'דגל התורה', בהשתתפות חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, מזכ"ל התנועה יעקב אשר, מנהל המחלקה המוניציפאלית ונציגי דגל התורה בעיר אלעד.

בסיום הפגישה הוחלט שלא להחריף את המאבק בראש העיר ישראל פרוש. "מצד אחד תגבה 'דגל התורה' את נציגיה בכל המהלכים בנוגע למאבקו בראש העיר, אך מאידך", אומרים גורמים בתנועה, כי הם "מקווים ובטוחים שראש העיר ישראל פרוש יבטל כבר בקרוב את השעייתו של אבי שטרן מתפקידו כיו"ר ועדת תכנון בניה". הגורמים מזכירים כי מדובר בחלק מההסכם הקואליציוני.

ב"דגל התורה" מזכירים לפרוש כי התנועה הליטאית הינה חלק מרכזי בבחירתו לראשות העיר, ורואים בו שותף טבעי בקואליציה. בדגל כאמור מנסים למצוא פתרון למשבר ולדברי גורמים בתנועה, "מעבירים את האחריות ל"מבוגרים האחראים" - הדרג הפוליטי הבכיר בתנועה והמחלוקות ייפתרו בפגישה של יו"ר "דגל " ח"כ משה גפני יחד עם סגן שר החינוך מאיר פרוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר