תיעוד וידאו

אדם נורה ברגלו בשוק מחנה יהודה בי-ם; הרקע: סכסוך עסקי

אדם אחד נפצע מקליע רובה בשוק מחנה יהודה בירושלים. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום. המשטרה: "מתחקור ראשוני עולה כי מדובר בסכסוך עסקי בין שני סוחרים". וידאו (חדשות, חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
זירת האירוע מיד לאחר הירי בשוק מחנה יהודה, הצהריים (צילום: כיכר השבת)

אדם אחד נפצע אחר הצהריים (שישי) באורח קל באירוע ירי בשוק מחנה יהודה ירושלים. בתחילה נמסר מהמשטרה כי מדובר בבן מיעוטים שניסה לחטוף נשק של חייל במקום, אך לאחר מכן התברר כי הרקע לאירוע הינו סכסוך עסקי.

מהמשטרה נמסר: "מתחקור ראשוני עולה כי מדובר בסכסוך עסקי בשוק מחנה יהודה. שני הצדדים יהודים. ככל הנראה מדובר בסכסוך שהחל לפני כשעה בין שני סוחרים במקום.

"למקום הגיע בן של אחד הצדדים שהינו חייל, הסכסוך פרץ שנית, החייל טוען שניסו לחטוף את נשקו, ירה ופצע קל את הסוחר השני. מד"א פינו את הפצוע במצב קל. החייל מעוכב בנקודת המשטרה. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע".

זירת האירוע (צילום: כיכר השבת)

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "בהגעת המתנדבים לזירה הם נתקלו בגבר בן מיעוטים שנורה ברגלו ע"י חייל שלפי טענות אזרחים ועוברי אורח ניסה לגנוב ממנו את הנשק. המתנדבים שהיו בשוק בקניות לקראת שבת מטפלים אף בפצוע נוסף יהודי שככה"נ נפגע מרסיסים ומצבו מוגדר קל, כוחות גדולים של משטרה במקום לבדיקת נסיבות המקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר