סמסונג נגד אפל: המכשירים החדשים ניתנים ל-30 ימי ניסיון לאייפוניסטים

סמסונג מציעה למשתמשי אייפון את צמד המכשירים החדשים שלה אותה השיקה בסוף השבוע בארצות הברית - גלקסי S6 פלוס ונוט 5, לניסיון של 30 ימים בעלות של דולר בודד (חדשות הטכנולוגיה)

אייפון וגלקסי. ראש בראש (צילום: שאטרסטוק)

סמסונג הולכת על הראש של אפל: התחרות בין ענקיות הטכנולוגיה סמסונג ואפל מתחממת כשענקית האלקטרוניקה הקוריאנית מציעה למשתמשי אייפון את צמד המכשירים החדשים שלה אותה השיקה בסוף השבוע בארצות הברית - גלקסי S6 פלוס ונוט 5, לניסיון של 30 ימים בעלות של דולר בודד.

את ההטבה יכולים האייפוניסטים האמריקניים לממש על ידי כניסה לאתר אינטרנט שנגיש רק ממכשירי האייפון, שם יוכלו להירשם כשהם נדרשים לספק מידע אודות המכשיר הנוכחי המשמש אותם, במקביל לפרטים אודות חברת הסלולר עליהם הם מנויים כמו גם פרטים אישיים.

לאחר מכן נשלח למשתמש אחד מ-2 המכשירים החדשים שהושקו, כשכרטיס סים מופעל כבר נמצא במכשיר. הלקוחות יוכלו לעשות שימוש של עד 30 ימים, במהלכם יוכלו להחליט אם להשאיר את המכשיר אצלם ולהמשיך לשלם עליו, או להשיבו לחברה ולשלם דולר בודד בלבד הכולל גם עלות שימוש במכשיר לחודש.

המבצע האטרקטיבי גרם לכך שכל המכשירים שהוקצו למבצע אזלו תוך שעות מאתר האינטרנט של החברה, כשדובר החברה הצהיר כי בחברה פועלים כעת להגדיל את מלאי המכשירים.

המכשירים החדשים של סמסונג אמורים להתחרות במכשירים החדשים שצפויה אפל להשיק בעוד כשבועיים, כשבחברה יודעים כי לא מעט משתמשים ממתינים למכשיר החדש של אפל על מנת להחליט אם לרכוש אותו, המהלך הנוכחי אמור לשכנע את המשתמשים האמריקניים כי מכשיר הגלקסי הוא הטוב ביותר בשוק כיום.

בחודשים האחרונים הצליחה אפל לראשונה מזה שנים לעקוף את הענקית הקוריאנית במכירות מכשירי טלפון חכמים בארצות הברית. מהלך שנגרם בעקבות צמד המכשירים שהשיקה אפל לפני כשנה, יחד עם העובדה כי מכשיר הגלקסי S5 נכשל בשווקים. מאז מנסה החברה להשיב את בכורתה בשוק האמריקני באמצעי אגרסיביים, שעד היום הצליחו רק בצורה מוגבלת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר