החילול בגשר מעריב

דרעי: 'השבת חוללה בת"א, בפעם הבאה לא נעבור לסדר היום'

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף את ביצוע העבודות בתל אביב בשבת על ידי חברת דניה סיבוס של לבייב. "בפעם הבאה שיתבצע חילול שבת מיותר ומקומם בעבודות, לא נעבור על כך לסדר היום" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חילול השבת בתל אביב: יו"ר ש"ס אריה דרעי שיגר הערב (מוצאי שבת) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ, בו הוא מביע מחאה על חילול השבת בפינוי הריסות גשר מעריב, זאת למרות ההבטחה של שר התחבורה ומנכ"ל משרדו.

(סריקה)

במכתבו כותב דרעי: "ברצוני להתריע בפניכם על חילול שבת חמור שארע במהלך השבת בעת פינוי הריסות גשר מעריב. לא היתה שום סיבה שחברת 'דניה סיבוס' המועסקת על ידי החברה הממשלתית נת"ע, תעסיק עובדים במהלך השבת לפינוי ההריסות".

דרעי כתב במכתב כי: "עוד ביום חמישי בלילה, לפני תחילת העבודות, דרשתי בשיחת טלפון ממנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, כי העבודות יסתיימו עד כניסת השבת אולם לצערי הרב העבודות נמשכו במהלך השבת".

לדבריו: "העבודות שהתבצעו אינן בגדר פיקוח נפש ולא היה קורה מאום אם היו נדחות לצאת השבת. יתירה מכך, פיצוץ הגשר יכול היה להתבצע ביום ראשון או יומיים לפני יום השבת ואז לא היה נגרם חילול שבת המוני, כפי שארע".

פיצוץ גשר מעריב (צילום: מזמור, ynet)

דרעי "הזהיר" את נתניהו וכתב: "עבודות בניית הרכבת הקלה ימשכו 6 שנים. אני חבר ממשלה ואחראי על כל פעולותיה. אולם בפעם הבאה שיתבצע חילול שבת מיותר ומקומם בעבודות בניית הרכבת הקלה או בכל פרוייקט ממשלתי אחר כפי שארע בשבת זו, שאינו בגדר פיקוח נפש, סיעת ש"ס בראשותי לא תעבור על כך לסדר היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר