חב"ד בית שמש: משמרות למניעת הרס בית הכנסת

מתפללי בית הכנסת של חב"ד ברמת בית שמש ג', נגדו הוצא צו פינוי, התכנסו אמש לדיון חירום והחליטו לקיים משמרות למניעת ההריסה. העירייה: הקראוון הוצב באופן לא חוקי (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ניסיון ההריסה ביום שישי (צילום: חב"ד און ליין)

גבאיי ומתפללי בית הכנסת חב"ד החדש שהוקם בשכונת רמת בית שמש ג' ונגדו הוצא צו פינוי, לאחר שהקראוון שבו הוא שוכן הוצב שלא כחוק, התכנסו אמש (מוצאי שבת) לדיון חירום כיצד למנוע את החלטת העירייה.

במהלך הדיון הביעו המתפללים חשש שהעירייה תעמוד איתנה בעמדתה לפנות את בית הכנסת. בתום הדיון הוחלט לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם מבחינת החוק וזאת כדי למנוע את הפינוי.

עוד החליטו המתפללים כי בדומה ליום שישי, המתפללים ישהו בבית הכנסת במשמרות בכל היום וזאת כצעד שאולי ימנע להערכתם את הפינוי.

המתפללים טוענים כי מאז אוכלסה השכונה בתושבים, לחסידי חב"ד אין היכן להתפלל ומשום כך הם נאלצים לנדוד ממקום אחד למשנהו.

כזכור, ביום שישי הגיע למקום טרקטור בכדי להרוס את הקראוון, שהוצב בשטח גינה ציבורית, אולם מתפללי בית הכנסת חסמו את הטרקטור ברכביהם.

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: "הקראוון הוצב בשטח ירוק הנמצא באמצע עבודות להקמת גינה ציבורית עבור ילדי השכונה החדשה רמת בית שמש ג'. מדיניות העירייה היא למנוע הצבה פיראטית של קראוונים על שטחים המיועדים לבניית גינות ומבני ציבור, זאת בהתאם לניסיון העבר בשכונות הוותיקות יותר, שפיתוחן התעכב שנים רבות ולא התאפשרה בניית גינות ציבוריות, בתי ספר ומבני ציבור עקב קרוונים שהוצבו באופן פיראטי".

"אנו מכבדים את קהילת חב"ד ויתר הקהילות החשובות בשכונה, וקוראים להם להגיש בקשה מסודרת לוועדת ההקצאות כמקובל".

אסיפת החירום במוצאי שבת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר