חילולי השבת בירושלים

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' תתכנס ביום רביעי

על רקע התרחבות חילולי השבת בירושלים, גדולי האדמו"רים, חברי מועצת גדולי התורה של תנועת 'אגודת ישראל', יתכנסו ביום רביעי הקרוב בבית הוועד הפועל , לדון בסוגיה ובדרכי המאבק (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מועצת גדולי התורה (צילום: משה גולדשטיין)

על רקע התרחבות חילולי השבת בירושלים, גדולי האדמו"רים, חברי מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל', יתכנסו ביום רביעי הקרוב בבית הוועד הפועל בירושלים, לדיון שיעסוק בסוגיה.

חברי המועצת צפויים להתעדכן במפת חילולי השבת בעיר ולהחליט אם וכיצד יש לנהוג לאור הפירצות של חילולי השבת המתרבים בעיר הקודש והמקדש והאם יש להמשיך ולשתף פעולה בקואליציה עם ראש העיר ניר ברקת.

כזכור בשבוע האחרון ערכו חברי מועצת העיר מטעם הסיעה החסידית סבב אצל חלק מאדמו"רי המועצת בהם כ"ק האדמו"רים מבעלזא וסלונים והציגו בפניהם את הסוגיה על על היבטיה.

רבים מהאדמו"רים שהו בחו"ל וכעת לאחר שובם של האדמו"רים ניתן יהיה לכנס את חברי המועצת לדון בנושא המהותי הקדוש לכלל ישראל.

יצויין כי כ"ק מרן האדמור מגור ידוע כלוחם נחרץ בעניין חילולי השבת ובעבר אגודת ישראל ניהלה מאבק נחרץ ברשת המרכולים שפע שוק של איש העסקים דודי וייסמן לאחר שהפעיל במקביל את רשת 'אי אם פי אם' בשבתות וחגים.

בהמשך לכך אף חרתה מפלגת יהדות התורה את הסיסמה יהדות התורה והשבת כחלק משם המפלגה.

יוזכר כי ברקת עשה בשבוע האחרון שני מהלכים מקדימים, הראשון בהחלטה על אכיפת סגירת המרכולים בשבתות והשני בצירוף משה ליאון לסיעתו ולקואליציה בראשותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר