למעלה מ-10 אלף רכבים ניזוקו בפיצוץ בסין

הפיצוץ הענק בעיר הנמל טיאנג'ין בסין גרם לנזק רב ונראה שגם תעשיית הרכב ניזוקה באופן חמור. למעלה מרבבת רכבים ניזוקה בפיצוץ. מפעל של טויוטה עדיין מושבת וטרם ברור מתי ישוב לפעילות (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(מתוך יוטיוב)

הפיצוץ הענק שהחריד את עיר הנמל טיאנג'ין בסין גרם לנזק אדיר, שגם עכשיו, שבוע וחצי לאחר מכן, טרם ברור היקפו המלא. בתעשיית הרכב מתחילים להעריך את הנזקים העצומים שנגרמו כתוצאה מהפיצוץ.

על פי הספירה האחרונה, למעלה מ-10,000 רכבים נהרסו בפיצוץ. בעיר הנמל, שדרכה עוברות קרוב ל-40% מהמכוניות המיובאות לסין מהמערב, נהרסו אלפי מכוניות בפיצוץ, חלק מהן עלו באש ואחרות ספגו נזקי רסיסים.

בנוסף, מפעל של יצרנית טויוטה שהיה ממוקם באזור, ניזוק באורח קשה וטרם ברור לחלוטין מתי הוא ישוב לפעילות. לדברי אנשי החברה, המפעל לא ישוב לפעילות לפני יום רביעי השבוע.

רגע הפיצוץ בסין

ההרס באזור הפיצוץ, מבט מהאוויר

"נחדש את פעילותנו כאשר נוכל להבטיח את הבטיחות בכל מתקנינו וסביבתם, וכאשר עובדינו ירגישו שהם יכולים ללכת לעבודה בסביבה בטוחה" אמרו בחברה.

כאמור, למעלה מ-10,000 רכבים ניזוקו בפיצוץ. יגואר-לנד רובר הודיעה שהיא בוחנת את מצבן של 5,800 מכוניות יוקרה, פולקסווגן ספגה נזק ל-2,700 כלי רכב ו"רנו" איבדה לפחות 1,500 מכוניות. על פי טויוטה, כ-4,700 כלי רכב מדגמי טויוטה ולקסוס ניזוקו בפיצוץ, ולא יימכרו ללקוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר