בגלל פרסומות ב"הידברות": קנס להוט ו-Yes

HOT ו-Yes נקנסו בסכום של 100,800 לכל אחת מהחברות, זאת בעקבות שידור פרסומות בערוץ "הידברות" בניגוד לכללי הרישיון. יו"ר מועצת הכבלים: "מפעילי הערוץ בחרו להתעלם ולהתחמק" (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הרב זמיר כהן, יו"ר ארגון הידברות (צילום ארכיון: יח"צ)

HOT ו-Yes נקנסו בסכום של 100,800 לכל אחת מהחברות, זאת בעקבות שידור פרסומות בערוץ 97 - "הידברות" בניגוד לכללי הרישיון. מדובר בין היתר בפרסומות לבתי מלון. יצויין, כי שידור פרסומות בערוץ מנוגד לחוק התקשורת האוסר לשדר קטעים פרסומיים בטלוויזיה הרב ערוצית.

יו"ר מועצת הכבלים והלווין יפעת בן חי שגב אמרה כי היא רואה בחומרה רבה את התעלמות הערוץ וערוצי הכבלים והלווין מהכללים, לטענתה: "נתנו לערוץ שוב ושוב הזדמנויות לתקן את דרכיו, ולאורך שנים הערוץ התחמק מהנחיותינו והמשיך להפר את החוק".

לדבריה: "הליכי הבירור מול ערוץ הידברות נמשכים למעלה משנה, בה הערוץ המשיך להפר, שוב ושוב, את הוראות החוק ואת כללי המועצה. הלכנו לקראתו כברת דרך ארוכה במיוחד כשנתנו לו הזדמנויות חוזרות ונשנות לתקן את דרכיו ולהסביר את עמדתו, אך מפעילי הערוץ בחרו להתעלם ולהתחמק מכך".

היא הדגישה כי הידברות משדר במשך שנים רבות ללא התערבות בתכנים. יצויין, כי הקנס הוטל על שתי החברות ולא על הידברות, זאת מאחר והוא משודר בכבלים ובלווין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר