רצח וניסיונות רצח

היום: כתב אישום יוגש נגד ישי שליסל

פרקליטות מחוז ירושלים תגיש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישי שליסל, בגין הרצח של שירה בנקי ע"ה ושישה ניסיונות רצח נוספים של הצועדים במצעד בירושלים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ישי שליסל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

רצח במצעד: פרקליטות מחוז ירושלים תגיש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישי שליסל, החשוד ברצח שרה בנקי ע"ה ופציעתם של שישה אזרחים שצעדו ב"מצעד התועבה" בירושלים.

כתב האישום שיוגש נגדו על ידי הפרקליטות יאשים את שליסל ברצח שירה בנקי ע"ה בת ה-16 ובשישה ניסיונות רצח נוספים, עקב דקירתם של שישה מהמשתתפים ופציעתם בדרגות פציעה שונות. באם יואשם, צפוי שליסל להיכנס לשנים רבות בכלא בגין האישומים.

הפסיכיאטר המחוזי בירושלים אליו נשלח שליסל להסתכלות פסיכיאטרית, לאחר שסירב לשתף פעולה בהסתכלות הראשונה, קבע כי שליסל כשיר לעמוד לדין ואחראי למעשיו.

עקב סירובו להכיר בבית המשפט לא מונה לו סנגור ובשל כך הוא מייצג את עצמו בכל הדיונים עד כה וכך גם בדיון שייערך היום בהגשת כתב האישום נגדו.

בחקירותיו ממשיך שליסל לשמור על זכות השתיקה וזאת למרות שחוקריו הציגו לו סרטונים כיצד הוא מבצע את הדקירות במצעד.

בדיון הקודם אמר שליסל: "אין לכם סמכות לשפוט אותי לפי דיני התורה הקדושה ולכן אני לא מעוניין לשתף פעולה ולא מעוניין להיות מיוצג".

עוד אמר כי "עם כל הצער הגדול, צריך לדעת שמי שצועד במצעד בירושלים נלחם נגד הקדוש ברוך הוא. מי שנלחם נגד הקדוש ברוך הוא, שלא יבוא בתלונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר