מלחמת ההקצאות

ניצחון לזייברט: נדחו צווי המניעה לפינוי הגן הליטאי

בית המשפט קיבל את בקשת עיריית בני ברק ודחה את צווי המניעה נגד פינוי גני הילדים של ררשת "נטע שעשועים" מרחוב לנדא בעיר. ככל הנראה לא מדובר במילה האחרונה במאבק הבני ברקי (מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זייברט (צילום ארכיון: שוקי לרר)

המאבק על ההקצאות בבני ברק. בית המשפט קיבל היום (שני) את בקשת עיריית ב"ב לדחות את צו המניעה שהוציאה רשת גני הילדים "נטע שעשועים" המזוהה עם הציבור הליטאי ומנוהלת על ידי יצחק ויזל (ממקורבי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן) נגד עיריית בני ברק בבקשה שלא לפנות את גני הילדים ברחוב הרב לנדא בשיכון ג'.

ל"כיכר השבת" נודע כי כבר בשבוע שעבר הציע בית המשפט לרשת הגנים למשוך את צווי המניעה תוך מתן רמז ברור שבכוונתו לקבל את בקשת העירייה. בית המשפט אף המליץ לצדדים להגיע לפשרה ולסיכום אולם ב"נטע שעשועים" סירבו לכך.

מדובר בניצחון לראש עיריית ב"ב חנוך זייברט שהעביר כבר הערב החלטה בוועדת משנה להצבת שני גנים חלופיים בגינה בשדרות הנציב וגן נוסף בדירת מגורים ברחוב מרים הנביאה בעיר.

יצוין, כי במקביל לכך פועלים התושבים המתגוררים בשדרות הנשיא להוציא צו מניעה כנגד הצבת הקראוונים בגינה שליד ביתם בטענה שמדובר בשטח השייך בכלל לקרן קיימת לישראל וכי מדובר במהלך שאינו חוקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר