סערת הסמינרים במודיעין עילית

בגלל בנות בודדות: הרבנים השביתו את פתיחת שנת הלימודים

בעקבות אי קבלתן של מספר מצומצם של תלמידות לסמינרים בעיר מודיעין עילית, מודיעים רבני העיר כי שנת הלימודים הבאה לא תיפתח "עד שתוסדר כניסת הבנות לתיכון באופן מיידי" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

המלחמה באפליית בנות הסמינרים מגיעה גם למודיעין עילית: בעקבות אי קבלתן של מספר מצומצם של תלמידות לסמינרים בעיר מודיעים רבני העיר כי שנת הלימודים הבאה לא תיפתח עד אשר יסודרו הבנות.

"לכבוד הנהלות הסמינרים, מודיעין עילית, שלום רב", כותבים הרבנים, "מאחר ולצערינו עדיין ישנם תלמידות שלא סודר קבלתם, ללימודים לכיתה ט' לקראת שנת הלימודים תשע"ו, ע"י סמינרים מסויימים".

"עקב כך", מוסיפים הרבנים, "הננו מורים בזאת, על אי התחלת שנת הלימודים, עד שתוסדר כניסת הבנות לתיכון באופן מיידי, כפי הוראת הרבנים שליט"א".

על החתום רבה של העיר הגאון רבי מאיר קסלר ולצידו חברי בית הדין רבי שלמה זלמן אולמן ורבי ישראל זיכרמן.

מכתב הרבנים

ל"כיכר השבת" נודע כי שנת הלימודים החדשה בחמשת הסמינרים בעיר, אמורה היתה להיפתח ביום רביעי הקרוב אולם הרבנים מבהירים בנחרצות כי באם לא תיפתר הבעיה עד אז הרי שהלימודים בסמינרים בעיר לא יתחילו וכל מאות התלמידות ייאלצו להישאר בביתן.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי מדובר כפי הנראה לטענת גורמים בעיר בכעשר תלמידות בלבד, מרביתן אשכנזיות, שלא התקבלו, ועל כן הרבנים התערבו כעת כדי להביא לקבלתן כשהם מדגישים במכתבם כי מדובר רק ב"סמינרים מסוימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר