אזהרת מסע לחגים

המטה ללוחמה בטרור מזהיר מפגיעה ברבנים ובתי חב"ד

המטה ללוחמה בטרור מפרסם אזהרת מסע לקראת החגים ל-41 מדינות, בדגש על יעדים יהודיים, בתי חב"ד ורבנים. המטה מזהיר מניסיונות של דאעש להוציא פיגועים בצפון מערב אירופה (ביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

לקראת החגים המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע, לכמה ארצות, מחשש כי גורמי טרור ינסו להוציא אל הפועל פיגועי טרור נגד יעדים ישראלים והיהודים בחו"ל ובהם בתי חב"ד. במטה הבהירו כי גורמי הטרור ינסו לפגוע גם ברבנים.

במטה מדגישים כי אזהרות המסע מבוססות על מידע מוצק ומהימן, אשר משקף איום ממשי, בהסתמך על תמונת המודיעין, לתקופה הנתונה.

מדובר ב-41 מדינות שהאזהרות מדברות עליהן. בין 193 המדינות, כיום ישנן 27 אזהרות מסע למדינות, אליהן יש להוסיף איסור נסיעה לשש מדינות על פי החוק וכן אזהרות מסע לחבלי ארץ מסוימים.

רצף הפיגועים של האסלאם הקיצוני בשנה האחרונה בבלגיה, קנדה, אוסטרליה, צרפת ודנמרק מעלה חשש לפיגועים נוספים נגד יעדים מערביים בהם גם יעדים ישראלים ויהודים, בדגש על מערב וצפון אירופה מצד גורמי ג׳יהאד עולמי כולל דאעש.

בזירת יבשת אפריקה, מבקשים במטה ללוחמה בטרור להדגיש את הגברת האיום לפיגועים נגד יעדים מערביים ובכללם גם יעדים ישראלים - בדגש על אנשי עסקים וחברות ישראליות ומרכזי קניות .

במטה אומרים כי חל איסור נסיעת ישראלים למדינות אויב: סוריה, עיראק, איראן, לבנון, תימן וערב הסעודית על פי החוק למניעת הסתננות. כמו־כן מזהיר המטה מהגעה למדינות הסמוכות הגובלות עם מדינות האויב ולאזורי לחימה לאור חשש מאיום החטיפה.

בנוסף, המטה חידד את אזהרת המסע לחצי האי סיני, בעקבות התגברות פעילות ארגון "המדינה האיסלאמית" דאעש. המטה ללוחמה בטרור קורא לישראלים להישמע להמלצות להימנע מביקור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר