חדשנות נוספת מבית יוניליוור: אלופים ריבועים ונשנושי ברנפלקס

93% מההורים היו שמחים אם ילדיהם היו אוכלים ארוחות בוקר בריאות ומזינות יותר • תלמה, מובילת שוק הדגנים בישראל משיקה בימים אלו את אלופים ריבועים - דגנים לכל המשפחה שפותחו כארוחה מאוזנת, עשירים בסיבים תזונתיים ומכילים פחות מכפית סוכר מוסף למנה • המוצר קיבל את המלצתה של ד"ר אולגה רז. במקביל משיקה החברה את נשנושי ברנפלקס (אוכל)

תלמה, מובילת שוק הדגנים בישראל מבית יוניליוור , הציבה לעצמה כיעד לשפר באופן משמעותי את ההרכב התזונתי של מוצריה ולפתח מוצרים חדשים בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר, מבלי לוותר על הטעם, וזאת במטרה לתת מענה לצרכניה ולסייע להם לנהל אורח חיים מאוזן.

כחלק מהובלתה של תלמה את מגמת הבריאות בקטגוריית הדגנים בישראל, הושק בשנה האחרונה מגוון רחב של פתרונות מזינים וטעימים כגון קורנפלקס מלא, דגני ילדים מופחתים בסוכר, נשנושי ברנפלקס.

בימים אלו משיקה תלמה את אלופים ריבועים- דגנים לכל המשפחה:

ü פותח כארוחה מאוזנת ע"פ קריטריונים של ארגוני הבריאות המובילים בעולם

ü מכיל 6 סוגי דגנים שונים (שיבולת שועל, חיטה מלאה, אורז, תירס, שיפון וסובין)

ü מכיל פחות מכפית סוכר מוסף למנה

ü עשיר בסיבים תזונתיים התורמים להענקת תחושת שובע

ü הדגנים בעלי צורה ריבועית המעניקה פריכות ומעצימה את חווית האכילה

מנה של אלופים ריבועים (30 גרם) בתוספת 180 מ"ל חלב 3% שומן, מעניקה פתרון מצוין לארוחה מאוזנת, המספקת איזון מומלץ בין פחמימות, חלבונים ושומנים ע"פ קריטריונים של ארגוני הבריאות המובילים בעולם.

בזכות ההרכב המאוזן זכו אלופים ריבועים להמלצתה הרשמית של ד"ר אולגה רז, דיאטנית קלינית מובילה, המופיעה על גבי אריזות המוצר. לדבריה: "מנה של אלופים ריבועים עם חלב היא תחליף ראוי לפרוסת לחם מקמח מלא עם ממרח שהילדים ישמחו לאכול, בכל שעות היום."

יונתן אלבום, מנהל שיווק דגנים יוניליוור ישראל מוסיף כי "בשנים האחרונות אנו עדים למגמה מתחזקת של צריכת מוצרים בריאותיים, וכמובילי שוק אנו מחויבים להיות קשובים לצרכנים שלנו ולהעניק להם מגוון פתרונות. מסקר שקיימנו עולה כי 93% מההורים היו שמחים אם ילדיהם היו אוכלים ארוחות בוקר בריאות ומזינות יותר*. השקת אלופים ריבועים היא חלק מתוכנית ארוכת טווח של תלמה, במסגרתה אנו פועלים לפיתוח מוצרים עם ערך מוסף בריאותי וממשיכים לתרום לאורח חיים בריא של משפחות ישראליות ע"י פעילויות חברתיות שונות".

*ע"פ תוצאות מכון הסקרים שילוב.

ניתן להשיג באריזת 500 גרם ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

נשנושי ברנפלקס שקדים ודבש

תלמה מבית יוניליוור, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, משיקה תחת המותג "ברנפלקס" את נשנושי ברנפלקס שקדים ודבש- ריבועי דגנים עם שיבולת שועל מלאה, חיטה מלאה עם נגיעות שקדים גרוסים ודבש.

שנה לאחר ההשקה המוצלחת של נשנושי ברנפלקס, משיקה תלמה את נשנושי ברנפלקס שקדים ודבש, טעם חדש המהווה פתרון מושלם לנשנוש מזין וטעים – מכיל דגנים מלאים ועשיר בסיבים תזונתיים, המסייעים לתהליך העיכול ומעניקים תחושת שובע לאורך זמן. נשנושי ברנפלקס שקדים ודבש טעימים גם כנשנוש לאורך כל היום- לא רק כארוחת הבוקר ולא רק עם חלב.

נשנושי ברנפלקס שקדים ודבש מצטרף לסדרת המוצרים של ברנפלקס המציעה מוצרים המתאימים לאורח חיים מאוזן, וכוללת את ברנפלקס, ברנפלקס ללא תוספת סוכר, ברנפלקס קרנצ'ים, ברנפלקס מייפל, נשנושי ברנפלקס.

להשיג ברשתות השיווק באריזת 375 גרםבכשרות בד''צ העדה החרדית

יוניליוור ישראל הינה אחת מ-5 החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה הנמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי ומעסיקה בישראל למעלה מ-2,000 עובדים במטה החברה ובארבעה אתרי ייצור. בין המותגים המובילים של יוניליוור: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר