ראש עיריית אור עקיבא: לא לפטר את המנהל ב"אור שלום"

ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי פנה למנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס, חיים ביטון, בבקשה למנוע את פיטוריו של יואל קקון מתפקיד מנהל בית הספר 'תלמוד תורה אור שלום' בעיר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיים ביטון ויעקב אדרי (צילום: כיכר השבת ומרים אלסטר - פלאש 90)

פרסום ראשון: ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי פנה למנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס, חיים ביטון, בבקשה למנוע את פיטוריו של יואל קקון מתפקיד מנהל בית הספר 'תלמוד תורה אור שלום' בעיר.

כפי שדווח אמש (שני) ב"כיכר השבת", העיר אור עקיבא סוערת בימים אלו לאחר שמנכ"ל ש"ס הודיע כי הנהלת הרשת החליטה לפטר את יואל קקון מתפקיד מנהל הת"ת ולמנות במקומו את משה מורי, מנהל חדש-ישן, שבעבר היה מנהל הת"ת, פוטר וכעת הוחזר.

בעקבות ההחלטה, קמה התארגנות של הורים רבים המבקשים לעזוב את רשת מעיין החינוך והתורני ולעבור לאגף הממלכתי-חרדי במשרד החינוך. חלקם אף הפגינו אתמול מול לשכתו של ראש העיר אדרי בכדי שיסייע להם במאבק. הרקע המרכזי למאבק הוא פיטוריו של קקון. אך כעת כאמור ראש העיר נעמד לצידם של ההורים ומבקש למנוע את הפיטורים.

ל"כיכר השבת" נודע כי ראש העיר שיגר אמש מכתב לחיים ביטון בו הוא מבקש ממנו שלא לפטר את קקון. אדרי אף מעיר על חוסר היחס מצד ביטון שלדבריו לא החזיר לו תשובה למכתב קודם.

"למרות שלא קיבלתי שום תשובה ממך על מכתבי, דבר שאינו מכובד, הריני חוזר על עמדת מועצת העיר: אנו דורשים שיואל קקון שהיה מנהל מוצלח לכל הדעות - ימשיך להיות מנהל בית הספר".

"לאר מחליפים מנהל שהצליח בתפקידו" קובע אדרי ומוסיף: "חבל שאתם תגרמו שבית הספר לא יפתח את שנת הלימודים בצורה תקינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר