לידיעת העמותות: פייסבוק מוסיפה לחצן 'תרום'

פייסבוק החליטה להוסיף כפתור ייעודי לתרומות בו יוכלו לעשות שימוש רק עמותות וארגונים ללא מטרת רווח - בתנאי שעברו את הליך האימות של פייסבוק. איגוד ה-LAS כבר משתמש בו (אינטרנט)

(צילום מסך)

מעכשיו אפשר לתרום בפייסבוק: חודשים אחרי שהרשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק הוסיפה כפתור "קריאה לפעולה" (CTA) בעמודים המסחריים, מה שמאפשר למנהלי העמודים המסחריים להפנות לקוחות פוטנציאלים למספר פעולות מצומצם, כמו לינקים, אפליקציות וקידומים הן בעמוד והן בפוסטים המקודמים בתשלום, כעת מוסיפה החברה כפתור ייעודי לעמותות המאפשר תרומות.

בהודעה שפרסמה החברה אמש בעמוד "פייסבוק לעסקים", הודיעה כי החליטה להוסיף כפתור ייעודי לתרומות בו יוכלו לעשות שימוש רק עמותות וארגונים ללא מטרת רווח (שעברו את הליך האימות של פייסבוק). על פי הודעת החברה, הכפתור הייעודי נמצא כעת בשלבי הטמעה ניסיונית, והוא יוצג הן בפרסומות והן בדף או בפוסטים.

הכפתור החדש הוטמע בינתיים רק במספר מצומצם של עמודים, ביניהם עמותת איגוד ה-LAS שזכורה בעקבות הקמפיין הוויראלי שלה (אתגר דלי הקרח). הכפתור החדש מוביל בינתיים ללינק חיצוני מחוץ לרשת החברתית, ככל הנראה בהתאמה אישית של מנהלי הדף.

בעבר הוטמע כפתור שכזה שגרם לפתיחת חלון הדורש פרטי תשלום שהועבר באמצעות הרשת החברתית, אלא שלא כל המשתמשים ששו להעניק את פרטי התשלום שלהם לפייסבוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר