ארי רייך עם סינגל ראשון: "יהיו לרצון" • האזינו

לאחר שהופיע לצד גדולי האמנים אך הציבור נחשף אליו בעיקר בסרטונים שהועברו בוואטסאפ, ילד הפלא ארי רייך יוצא עם סינגל בכורה, "יהיו לרצון", שהלחין מוטי אילוביץ (מוזיקה, סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אחרי שריגש עשרות אלפי יהודים בארץ ובעולם, ילד הפלא ארי רייך מגיש סינגל בכורה ראשון. ארי רייך הופיע בשנים האחרונות לצדם של גדולי האמנים בשלל הפקות יוקרה ובדינרים למוסדות וארגונים. עד עתה נחשף הציבור לקולו רק באירועים ובסרטונים שעברו מאיש לרעהו בוואטסאפ, אולם כעת מפיקם של ילדי הפלא, משה כהן, מגיש שיר ראשון, שקט ומרגש, אותו הפיק עבור רייך.

כמיטב המסורת של ר' משה כהן, המוצר הופק ברמה הגבוהה ביותר. המלחין והיוצר מוטי אילוביץ מארה"ב חיבר את הלחן, אליו חבר המעבד יהושע פריד שעיבד ותזמר את הלחן באמצעות נגני האולפנים המובילים בישראל. והמקהלה בשיר היא 'מלכות'.

ר' משה כהן המשמש גם כמאמנו המקצועי ומדריכו המוסיקלי של ארי רייך, עמל על מלאכת הפקת השירה של ארי תוך שימת דגש על כל פרט בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר שניתן.

"מילות השיר לקוחות מתפילת שמונה עשרה" אומר ר' משה כהן, "כל אחד יכול למצוא אליהן חיבור נפשי עמוק ומלא רגש. לסינגל נלווה גם קליפ מושקע ומיוחד שמעצים את החוויה ונותן לשיר גוון נוסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר