"מחדל שיבוץ הבנות באלעד"

הורים שכרו עו"ד שפנה למשרד החינוך: "לכנס את ועדת הערר"

למעלה מעשרה הורים חרדים שבנותיהם לא שובצו בסמינרים בעיר אלעד שכרו עו"ד שיפעל מול משרד החינוך כדי לכנס בדחיפות את ועדת הערר נגד החלטות ועדת השיבוץ של עיריית אלעד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90)

שערוריית הסמינרים: בנות רבות בעיר אלעד עדיין נמצאות ללא סמינר, ביום ראשון תחל שנת הלימודים והבנות עדיין יושבות בבית בוכיות ללא ידיעה היכן ילמדו בשנה הקרובה.

ל"כיכר השבת" נודע כי למעלה מעשרה הורים חרדים שבנותיהם לא שובצו בסמינרים בעיר התאגדו ושכרו עורך דין על מנת שייצג אותם מול משרד החינוך.

ההורים מקווים שבפעילותו של עורך הדין, במשרד החינוך יחייבו את הסמינרים לקבל את הבנות.

עוה"ד שנשכר בכדי לייצג את ההורים שיגר מכתב למנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, מאיר שמעוני, בבקשה לכנס בדחיפות את ועדת ערר.

בפתח המכתב נכתב: "הנדון: כינוס ועדת ערר דחופה על החלטת ועדת השיבוץ של עיריית אלעד. הנני מתכבד לפנות אליך בשם מרשיי הורי תלמידות בית יעקב בעיר אלעד, אשר טרם שובצו לסמינרים לדעת חכמה ודרכי חנה".

עוה"ד מצטט את החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים לפיה כל הבנות המתאימות מבית יעקב יתקבלו לסמינרים המדוברים: "מרשיי טוענים בתוקף כי בנותיהם מתאימות ללימודים בסמינרים הנ"ל על פי כל הפרמטרים האובייקטיביים באופן מוחלט וכי אי שיבוצן נובע ממניעים לא ענייניים".

עוה"ד מבקש משמעוני לכנס בדחיפות את הועדה "ולשים קץ לביזיון המתמשך במחדל שיבוץ הבנות סמינרים באלעד ולסבלן הנורא של התלמידות והוריהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר