אוסטריה: עשרות מהגרים נמצאו מתים במשאית

עשרות מהגרים נמצאו מתים בתוך משאית מזון שחנתה בכביש ראשי בסמוך לעיר פארנדורף שבאוסטריה. על פי הדיווחים, ככל הנראה המהגרים מתו כתוצאה מחנק (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עשרות מהגרים נמצאו היום (חמישי) ללא רוח חיים במשאית מזון שחנתה בכביש ראשי בסמוך לעיר פארנדורף. על פי הדיווחים, המהגרים מתו ככל הנראה כתוצאה מחנק.

על פי חלק מההערכות, מספר המהגרים שנמצאו מתים עומד על כ-50, אך על פי דיווחים אחרים מדובר ב-20 מהגרים. דובר משרד הפנים האוסטרי אישר כי משאית נמצאה בכביש ראשי בסמוך לעיר פארנדורף, "למרבה הצער, יש שם הרבה אנשים מתים".

מהמשטרה נמסר כי המשאית נשאה לוחית רישוי הונגרית. בנוסף, ככל הנראה המהגרים מתו כבר זמן מה, זאת מאחר וחלק מהגופות כבר החלו להרקיב. על פי המשטרה, המשאית ננטשה ככל הנראה אמש כאשר דלתה האחורית נותרה פתוחה. כעת עורכים כוחות המשטרה מצוד אחר נהג המשאית שנמלט.

שרת הפנים האוסטרית, יוהאנה מיקל-לייטנר, אמרה: "מבריחי אדם הם פושעים. אלה שעדיין חושבים שהם עוזרים בעדינות לפליטים רחוקים מזה מאוד".

בשנים האחרונות, עם פרוץ הקרבות בסוריה, עיראק ובמדינות נוספות, נאלצים באירופה להתמודד עם גל מהגרים חסר תקדים של מאות אלפים כל שנה. קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, התייחסה לאירוע באוטריה ואמרה כי היא "מזועזעת" מהאירוע הקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר