פרסום ראשון

העיתון החדש של אריה דרעי: מו"מ מתקדם עם אריאל קוניק

יו"ר ש"ס אריה דרעי ממשיך במאמציו להקמת עיתון ספרדי חדש. בימים אלו נמצא דרעי במשא ומתן מתקדם עם אריאל קוניק שישמש כמו"ל העיתון. מקורבו חיים כהן מיועד לתפקיד המנכ"ל (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריאל קוניק (צלום: באדיבות המצלם)

בדרך לעיתון: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי עושה את צעדיו האחרונים לקראת הקמת העיתון הספרדי החדש, עיתון שדרעי מקווה שיהפוך לעיתון יומי לצד היומונים החרדיים יתד נאמן, המודיע והמבשר.

ל"כיכר השבת" נודע כי בחודש האחרון נפגש דרעי עם בכירים בתקשורת החרדית בכדי לבקש את מעורבותם בהקמת העיתון החדש כאשר חלקם סירבו להצעה.

בין אלו שהגיעו לקו הסיום וזכו באמונו של השר דרעי ניתן למנות ככל הנראה אריאל קוניק. בשיחות בין הצדדים מדובר כי קוניק, שמשמש כמו"ל החינמון 'קו עיתונות', ישמש בתפקיד המו"ל של העיתון החדש.

לדברי גורם בכיר בש"ס, קוניק נפגש מספר פעמים עם אריה דרעי וצפוי לשוב ולפגוש אותו בכדי לסגור את הפרטים האחרונים במידה ולא יצוצו בעיות מיוחדות במשא ומתן.

כזכור, עם הקמת רדיו 'קול ברמה', בימים בהם הוא היה מזוהה עם תנועת ש"ס, שימש קוניק כמנכ"ל הרדיו, אך ככל שחלף הזמן התפתח עימות חריף שהגיע עד למצב בו אל התחנה הוזעקו כוחות משטרה.

בסופו של דבר פרש קוניק מהרדיו ומכר את המניות שלו בתחנה. "לא הייתה כל ברירה, יכולתי להישאר ולהילחם, אבל התוצאה הייתה התפרקות התחנה, ובזה לא הייתי חפץ", אמר קוניק כשנפרד מ'קול ברמה'.

אריאל קוניק סירב להגיב לידיעה.

מלבד קוניק, עולה גם שמו של חיים כהן, מקורבו של דרעי, כמי שמיועד לשמש כמנכ"ל העיתון החדש. עם זאת גורם בכיר אומר כי כהן מיועד לשמש כיו"ר הדירקטוריון. חיים כהן עצמו אומר ל"כיכר השבת": "להד"ם".

יצוין כי זהותו של העורך הראשי של העיתון עדיין לא ידועה, דרעי מצדו נפגש עם עיתונאים בכירים ומנסה לשכנע אותם לקבל על עצמם את התפקיד.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי הוקם צוות היגוי שעמל על חיפוש שם חדש לעיתון, כשהמגמה היא שלא להשתמש בשם "יום ליום" בין היתר כדי לשדר על יציאה לדרך חדשה, אך במידה ולא יגיעו להסכמה על שם חדש ייתכן ויישארו עם השם "יום ליום".

כזכור, בחודש שעבר תקף דרעי את 'יום ליום' ואמר: "אין לי שליטה על מה שקורה בעיתון", והודיע כי זה העת להקים את בטאון ש"ס החדש.

טרם ברור האם העיתון יוקם במקום 'יום ליום' שצפוי לקרוס במידה ויוחרם על ידי ש"ס, או שמא העיתון החדש יקום כעיתון יומי או חצי שבועי במקביל למהדורת סוף השבוע של 'יום ליום'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר