גורם בש"ס ירושלים

"היה מצופה מדרעי לפתוח את שנת הלימודים בי-ם ולתמוך בבנות"

גורם בש"ס ירושלים מתח ביקורת על החלטתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לפתוח את שנת הלימודים בביתר ולא בירושלים שם מנהלת ש"ס מאבק קשה נגד מוסדות שמסרבים לקבל בנות ספרדיות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מחר (ראשון) בשעה 9:00 בבוקר תחל שנת הלימודים תשע"ו במאות סמינרים ובתי ספר חרדים ברחבי הארץ. גורמים בש"ס הביעו אי נוחות מכך שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי יפתח את הבוקר בסיור בעיר ביתר עילית, בה כל בנות הסמינרים שובצו במוסדות, ולא בירושלים או באלעד, שם עשרות בנות לא יחלו את הלימודים בעקבות סירוב של הסמינרים לקבלן.

גורם בסיעת ש"ס בירושלים ששמע הערב (מוצ"ש) על הסיור שיקיים דרעי בביתר אמר: "הייתי מצפה מאריה להגיע לכאן, לירושלים, לעמוד לצד צביקה כהן, לפתוח את שנת הלימודים בהזדהות עם המאבק נגד אפליית הבנות הספרדיות. לא חכמה ללכת לבקר בעיר שכל הבנות בה מסודרות, צריך להגיע לערים הבעייתיות ולהביע תמיכה בבנות המסכנות".

הגורם מדגיש: "אני לא בא ממקום של ביקורת על דרעי. אין ספק שהוא עושה לא מעט למען הבנות הספרדיות, אבל יש מושג של תמיכה ציבורית. כשמנהל סמינר רואה את צביקה כהן מגיע לביקור כשלצידו אריה דרעי הוא מבין מי הגב של צביקה. וכמובן זה משדר מסר מאוד ברור למנהלי סמינרים שעדיין מסרבים לקבל בנות ספרדיות".

"אתה יודע מה?" הוא מוסיף: "שהיה מבקר באלעד, בערים בעייתיות אחרות. בביתר יש בעיות עם חסידות סלונים, לא משהו שקשור לאפליה של ספרדיות. בירושלים ואלעד התמונה אחרת".

מלשכת יו"ר ש"ס אריה דרעי נמסר: "לא מגיבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר