חסרי מזל: פרצו לרכב של שוטר ושכחו את הסלולארי

שני קטינים תושבי ירושלים, פרצו לרכב באילת וגנבו תיק. אלא שבעל הרכב, שוטר בחופשה ראה אותם מרחוק והתברר כי הם שכחו את הסלולארי שלהם, הם התקשרו להתנצל ונעצרו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: חטיבת דובר המשטרה)

גנבים שלימזלים: שני קטינים בני 17, תושבי ירושלים, ניסו לפרוץ לרכב, אך לא ידעו לרכב של מי הם פורצים...

הסיפור התרחש במהלך סוף השבוע, אז התקבל דיווח במוקד המשטרה של מחוז דרום על שני קטינים שפרצו לרכבו של אדם שהתארח בעיר, והתברר בעצמו כשוטר בחופשה.

שוטרי סיור בפיקודו של רס"ר תומר מרציאנו הגיעו למקום ופגשו בבעל הרכב, שסיפר כי הבחין בשניים שפרצו לרכבו וגנבו תיק שהיה מונח שם, ומשהבחינו בו מתקרב לעברם השליכו את התיק ונמלטו מהמקום.

אלא שלחוסר מזלם, השניים שכחו את המכשיר הסלולרי של אחד מהם בתוך הרכב. זמן קצר לאחר מכן, כשהמכשיר הסלולארי בידיהם של השוטרים, התקבלה שיחת טלפון מהחשודים.

רס"ר מרציאנו ענה לשיחה ונעתר לבקשת החשודים, שככל הנראה לא ידעו מי מעברו השני של הקו, להשיב להם את המכשיר הסלולארי וכי הם מתנצלים על מעשיהם. בין רגע הפכו השוטרים ללבושי אזרחי והמתינו לבואם של השניים. בהתקרבם של שני צעירים לכיוון מקום המפגש, ולאחר שזוהו על ידי בעל הרכב כחשודים במעשה, השיבו השוטרים לידיהם את מכשיר הפלאפון ואז עצרו אותם לחקירה.

החשודים, תושבי ירושלים בני 17, הועברו לחקירה במשטרת אילת, שם הודו במיוחס להם, ובסיומה נכלאו עד הבאתם למחרת בפני בית המשפט, שם שוחררו בתנאים והרחקה מהעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר