סערת גל הירש

ועדת טירקל לא תתכנס: "לבדוק את האינטרסים של ראש אגף חקירות"

הסערה סביב מועמדותו של גל הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה נמשכת. ועדת טירקל הודיעה שלא תתכנס עד למיצוי החקירה בעניינו. עורך דינו קרא לבדוק האינטרסים של אגף החקירות (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: צביקה טישלר - ynet)

סערת גל הירש: הסערה סביב מועמדותו של הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה, מסרבת לגווע ומספקת כותרות חדשות.

ועדת טירקל למינויים בכירים בשירות הציבורי, הודיעה כי לא תתכנס לדון במינויו של גל הירש למפכ"ל הבא של מדינת ישראל.

בוועדה הודיעו כי ההחלטה תהיה תקפה עד למיצוי החקירה בעניינו., כך דווח בערוץ 10. אמש פורסם כי המדינה הזרה שביקשה את חיקור הדין בעניינו של הירש, היא גאורגיה. הבקשה עוסקת בחקירה פלילית שנערכת במדינה כנגד שר ההגנה לשעבר.

בתוך כך, פרקליטו של הירש, עו"ד דרור ברוטפלד יצא הבוקר להתקפה חסרת תקדים וטען כי יש לבדוק את האינטרסים של ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב מני יצחקי. זאת על רקע הפרסומים כנגד הירש.

"אם אכן היו דברים אצל יצחקי שהוא לא טיפל בהם, אם הוא לא הוציא את כל אותם מקרים אז והוא הוציא אותם רק עכשיו כשגל הירש אמור לשמש כמפכ"ל המשטרה, אז צריך לבדוק בדיוק מה האינטרסים", אמר עו"ד ברוטפלד לגל"צ.

"צריך לבדוק מה הקשרים של יצחקי עם אותם ניצבים בדימוס בעלי אינטרסים שפועלים נגד החלטת השר ארדן. הם פועלים ומגיעים לכל ערוצי התקשורת עם דף מסרים ומנסים למנוע מאדם נקי-כפיים להיות מפכ"ל המשטרה", הוסיף.

בתגובה בכירים במשטרה קראו להירש לפטר את עורך דינו ש"חצה קו אדום", כך לדבריהם.

אמש אמר הירש עצמו: "אין שום חקירות. מעולם לא פנו אליי. הכול סיפורי בדים של אנשים שלא רוצים שמישהו הגון וישר כפיים ינהל את המשטרה" אמר הירש בעקבות כך למקורביו.

"חד-משמעית אני לא מתכוון להסיר את המועמדות שלי" אמר הירש, "מדהים לראות את הכוחות שפועלים כדי לסכל את המינוי. זהו דבר שדורש חקירה. יש גופים אינטרסנטים שפועלים למנוע מאדם בעל ערכים, לוחם, לעמוד בראש המשטרה. צריך להחזיר את המשטרה לשוטרים".

עוד מדבריו: "יש גורמים במשטרה שמחזיקים בחומרים רגישים ובוחרים לגנוז אותם לימים שיבואו, ולעשות בהם בבוא העת שימוש פוליטי כמו במקרה שלי. בכוונתי ללכת על המהלך הזה בלי למצמץ עד הסוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר