בחירות באור יהודה

הגר"ש כהן הורה לנציג ש"ס לפרוש מהמירוץ לראשות העיר

נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון חכם שלום כהן הורה לנציג ש"ס בעיר אור יהודה, עוזי אהרון, לפרוש מהמירוץ בבחירות לראשות העיר. כמו כן הורה לש"ס לתמוך במועמדות ליאת שוחט (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הבחירות לראשות העיר אור יהודה: נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון חכם שלום כהן הורה בצהריים (ראשון) לנציג ש"ס בעיר אור יהודה לפרוש מהמירוץ לראשות העיר. "כשם שקיבלת שכר על הדרישה תקבל שכר על הפרישה", בירכו הגר"ש.

ראש העיר אור יהודה דוד יוסף התפטר מתפקידו בעקבות חקירות על מעשים חמורים שביצע לכאורה, בעקבות כך העיר נערכת לקראת מסע בחירות שבסיומה ייבחר ראש עיר חדש.

הבחירות צפויות להתקיים ביום שלישי בעוד כשבוע וחצי, ועד כה התמודד לתפקיד גם יו"ר ש"ס המקומי עוזי אהרון.

היום עלה אהרון יחד עם חברי מועצת העיר יחזקאל שקד וליאור אגאי למעונו של נשיא המועצת הגר"ש כהן ופרשו בפניו את התחזית הפוליטית לקראת הבחירות בשאלה ועצה כיצד לנהוג.

בין היתר סיפרו הנציגים כי ישנם ארבעה מתמודדים לתפקיד ועל פי הסקרים המתמודדת המובילה מביניהם היא ליאת שוחט אשר לה זיקה למסורת ויהדות.

לאחר ששמע את כל הצדדים הכריע נשיא מועצת חכמי התורה: "לפרוש מהמירוץ ולהעביר את התמיכה לשוחט".

"זה לא משנה איזה תפקיד יהיה לכם, אלא מה תעשו איתו", הוסיף הגר"ש כהן, "אם בכך תוכלו להשפיע ולעזור יותר לציבור, תפרשו. וכשם שקיבלתם שכר על הדרישה תקבלו שכר על הפרישה".

יצוין כי בימים האחרונים ניהלו אנשיו של יו"ר ש"ס אריה דרעי משא ומתן עם אנשיה של שוחט, ואף הגיעו עמם להסכמות. כאמור, היום הובאו כל הצדדים בפני הגר"ש כהן שהכריע לתמוך בשוחט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר