החשב של רשת גני הילדים

מיוחד: המילואימניק שנפטר והקרבה למרן הגר"ע יוסף

אמש נפטר גיל זכריה, איש מילואים במהלך אימון. זכריה היה החשב המלווה של רשת הגנים של ש"ס. "הוא התקרב מאוד למרן הרב עובדיה, היה לומד חברותא עם אברך ב'מאור ישראל'" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

גיל זכריה ז"ל, איש מילואים, בן 44, נפטר אמש (ראשון) לאחר שהתמוטט במהלך אימון במתקן אדם. לרוב הקוראים השם של זכריה ז"ל לא מוכר, אך למנהלי גני הילדים של ש"ס השם מוכר מאוד, הוא היה החשב המלווה של רשת הגנים והחל להתקרב ליהדות במהלך השנים.

זכריה הגיע לרשת הגנים כאשר הרשת הייתה במצב קשה עם חובות, הוא הגיע כחשב מלווה, ומהרה התקרב ליהדות, והחל ללמוד חברותא מספר פעמים בשבוע עם אחד מאברכי הכולל 'מאור ישראל' שבראשות הגאון רבי משה יוסף.

מרכז הגנים הוציא הצהריים מודעת אבל בה נכתב: "המומים ושבורים עם היוודע הבשורה המרה על פטירתו של ידינו הדגול, אוהב התורה ולמדיה, איש חיל רב פעלים, אשר פעל בכל כוחו ומרצו למען חינוכם של ילדי ישראל בנאמנות ובמסירות אין קץ, ועמד לימיננו בכל עת מתוך אמונה טהורה ושליחות אמת, קבע עתותיו לתורה, וקיים מצוות ה' בשמחה, נקי כפיים ובר לבב, אהוב על הבריות ואציל המידות גיל זכריה ז"ל".

על מודעה חתומים מנכ"ל הרשת הרב גיל דוד, ויו"ר ההנהלה וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי משה מאיה.

גורם ברשת הגנים סיפר בשיחה עם "כיכר השבת": "זכריה ז"ל היה חשב המלווה של רשת הגנים, הוא לקח את התפקיד בצורה מאוד אישית, הוא התקרב מאוד למרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל. הוא לא דתי, אבל מאוד התקרב לרב וליהדות".

לדבריו: "מרן זצ"ל היה מאוד מעורב במה שקורה ברשת הגנים, וזכריה היה מגיע לרחוב הקבלן בשביל לעדכן את הרב על המתרחש".

"בפעם הראשונה שהוא הגיע לפגישה הוא ראה את כל האברכים ב'מאור ישראל' ואמר לגר"מ יוסף 'איזה יופי, איך הם לומדים שם, כל כך הרבה אברכים', הרב אמר לו 'בוא, עכשיו אתן לך ללמוד עם חברותא', ואכן הוא היה יושב עם אברך בכולל, מספר פעמים בשבוע ואני יכול לספר לך שהם סיימו את כל הלכות שבת, סיימו את הלכות שמיטה ועכשיו היו באמצע ללמוד הלכות טהרת המשפחה".

"הוא עבד מכל הלב בשביל הגנים, הוא השקיע הרבה בשביל שהגנים יצליחו ויפרחו, אני זוכר אותו בישיבות. פתאום הוא הלך, אנחנו אבלים, אבלים", מסיים את דבר איש הרשת.

מודעת האבל, היום (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר