שלום כיתה א'

יומיים לאחר פתיחת הלימודים: התלמידות בביתר יגיעו לביה"ס

לאחר הפרסום על כך שהנהלת ביה"ס "נאות רחל" בביתר החליטה לדחות את פתיחת שנת הלימודים בעקבות אי שיבוץ כל הבנות בעיר, הודיעה בשעה האחרונה ההנהלה כי הלימודים יחלו כבר מחר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי וראש העיר, אתמול (צילום: יעקב כהן)

הלחץ עשה את שלו: יומיים לאחר פתיחת שנת הלימודים לבנות בבתי הספר החרדיים, מנהלת בית הספר 'נאות רחל' בביתר עילית הודיעה כי הלימודים יחלו מחר בבוקר (שלישי), כאמור, באיחור של יומיים.

מוקדם יותר היום פורסם ב"כיכר השבת" כי הורי התלמידות קיבלו הודעה ממנהלת בית הספר כי לאור הוראת החינוך העצמאי, הלימודים לא יחלו, זאת בשל אי קבלתן של עשרות תלמידות, רובן ספרדיות, לבתי הספר בעיר.

"הורים נכבדים ותלמידות חביבות, בהוראת הנהלת החינוך העצמאי פתיחת שנת הלימודים נידחת בשלב זה. נא לעקוב אחרי ההודעות" נאמר בהודעה הקולית.

כאמור, לאחר הפרסום, שיגרה בשעה האחרונה הנהלת בית הספר הודעה קולית חדשה להורי התלמידות, למעלה מאלף במספר, בה נאמר: "תלמידות יקרות ואהובות שלום רב. בסייעתא דשמיא ובשעה טובה ומוצלחת נפתח בעז"ה את שנת הלימודים מחר, יום שלישי, י"ז באלול".

מוקדם יותר הסביר גורם בעיר ביתר את הסיבה למהומה: "עיקר הבעיה היא של בתי הספר בעיר, סלונים וראשית חכמה, שמסרבים לקבל את הבנות ששובצו על ידי ועדת השיבוץ שבראשה עומדים רבנים כדוגמת הדיין הגאון רבי צבי ברוורמן והגאון רבי זמיר כהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר