בעקבות "כיכר השבת"

מני נפתלי טוען: "הזמנתי שרימפסים לבית ראש הממשלה"

לאחר שראש הממשלה טען כי לא אכל אוכל טרף במסעדת "אנוטקה פינקיורי" בפירנצה שבטוסקנה, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מגלה: "הזמנתי שרימפסים לבית רה"מ נתניהו" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נתניהו לצד שרימפסים (צילום: קובי גדעון לע"מ ושאטרסטוק)

במשפחת נתניהו מקפידים על אוכל כשר? מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, טוען היום (שני) כי הזמין בעבר אוכל לא כשר לביתו של נתניהו: "אני הזמנתי שרמיפס לבית ראש הממשלה" כתב בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו.

בשיחה שקיים "כיכר השבת" עם נפתלי הוא חזר ואמר כי "הזמנתי לבית נתניהו שרימפסים. בספר שאני מוציא תוכל לקרוא מי אכל, איך הביאו ולמה". לדבריו, למרות שהוא עצמו יהודי שומר מצוות, הוא "עשה מה שאמרו לו".

"כל אחד שיאכל מה שהוא רוצה ולפי אמונתו, אבל אם אתה ראש ממשלה אתה אמור... כמובן אם אתה יהודי אתה צריך להתנהג כמו יהודי. אבל מי אני שאבחן אותו?" אמר נפתלי, "אלו דברים קטנים. תסתכל מה הוא עושה לאזרחים. לזקנים ולאנשים החלשים. תסתכל מה הם עשו לי", הוסיף.

נפתלי סירב לומר אם נתניהו עצמו אכל את השרימפסים שהזמין לטענתו לבית ואמר כי הפרטים המלאים יופיעו בספר שיוציא בקרוב. עם זאת הוא הבהיר כי "נתניהו אוכל לא כשר, זה ידוע. הוא אוכל גם בשר וחלב. אין לו בעיה. אני הגשתי לו את האוכל".

ממשפחת נתניהו נמסר ל"כיכר השבת" בתגובה: "דברי הכזב והרפש היומיים של מני נפתלי אינם ראויים לתגובה".

דבריו של נפתלי מגיעים על רקע הדיווח ב"כיכר השבת" אמש ולפיו מסעדת "אנוטקה פינקיורי" (Enoteca Pinchiorri) בפירנצה שבטוסקנה בה התארח נתניהו, מציעה בין היתר בתפריט שלה בשר ארנב, חלזונות ולובסטרים.

המסעדה הידועה הנחשבת לאחת מ-50 המסעדות הנחשבות בעולם, ושוכנת ליד בזיליקת סנטה קרוצ'ה בפירנצה, טוסקנה. השפים במסעדה הם אני פיאולדה, איטלו באסי וריקרדו מונאקו. ומרתף היין של המסעדה, מהגדולים בעולם, מכיל 4,000 סוגי יינות שונים ו-150,000 בקבוקים, בעיקר איטלקיים, צרפתיים וקליפורניים, כש-200 יינות מוצעים לשתייה בכוס.

לצד זאת ידועה המסעדה המפורסמת דווקא בבשר הפיגולים והטריפות שהיא מציעה לסועדיה. בין המנות היוקרתיות ניתן למנות ארנב "בסגנון שלנו" עם זיתים, לובסטר עם לימון ותפוחים או חלזונות מבושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר