אלעד חוזרת לביהמ"ש

נציג 'דגל' מוביל עתירה נגד פרוש: "בנות הופלו כי הן ספרדיות"

הורים לבנות מאלעד שלא נקלטו בסמינרים חתמו על יפוי כוח לקראת עתירה נגד ראש העיר ישראל פרוש. מי שמרכז את העתירה שתוגש בזמן הקרוב הוא דווקא נציג של 'דגל התורה' בעירייה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש העיר אלעד ישראל פרוש (צילום: יעקב נחומי)

העיר אלעד לא מפסיקה לייצר כותרות שליליות: שמונה הורים לבנות מהעיר אלעד חתמו על ייפוי כוח לעורך דין, בכדי שזה יעתור מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה שבנות למשפחות בעיר שטרם שובצו - ישובצו בסמינרים 'בית יעקב', זלזניק ו'לדעת חכמה'. ל"כיכר השבת" נודע כי חבר מועצת העיר ונציג "דגל התורה" משה ברדוגו מרכז את הגשת העתירה לבית המשפט.

בעתירה יטענו ההורים כי משרד החינוך, העירייה ובתי הספר לא מקיימים את ההחלטה לפיה כל בת המתאימה לבית הספר בית יעקב תתקבל. ברדוגו אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי הוא מקווה שהעתירה תוגש כבר מחר בבוקר. לדבריו, המהלך נעשה בהתייעצות ובהכוונת הרבנים. הוא הוסיף כי העתירה תוגש נגד עיריית אלעד, משרד החינוך והסמינרים.

ישראל פרוש בבית המשפט, בסיבוב הקודם (צילום: ישי כהן)

יצוין כי בעיר אלעד נמצאות 12 בנות ללא מקום לימודים, מתוכן 10 ספרדיות ו-2 אשכנזיות. "אין ספק שיש כאן גזענות, יש מכסות, הם עבור את המכסות של הספרדיות ועכשיו הם מסרבים לקבל אותן עם עלילות כאילו הן לא טובות, אין למנהלים הללו קצת יראת שמיים" אומר בכיר בעירייה.

כזכור, בפשרה שחתמו עליה העירייה והסמינרים וקבלה תוקף של פסק דין נכתב: "מתוך יתר הבנות, שלא שובצו בשלב הראשון, ככל שתימצא בת נוספת המתאימה, היא תשובץ אצל המשיבות 6 ((זלזניק) או 8 לדעת חכמה), על ידי המשיבה 5 (עיריית אלעד. י"כ) בפיקוח המשיבות 1-3 (משרד החינוך, השר ומנכ"ל המשרד. י"כ), בחלוקה שווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר