צפו: מכשיר הדגל הבא של סוני דלף לרשת, המפרט מפתיע

סרטון שהועלה על ידי תכנית חדשות צרפתית, חושף במלואם את מכשירי הדגל החדשים. בסרטון ירד לבינתיים מהרשת אך הספיק לשוב במהרה על ידי משתמשים שכבר הורידו אותו למחשב (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך)

הפעם זה יצליח? ענקית האלקטרוניקה היפנית סוני מנסה בשנים האחרונות לכבוש את שוק המובייל והטלפונים החכמים, בין היתר באמצעות סדרת מכשירי הדגל שלה - אקספיריה Z. אך למרות החדשנות והמותג המבטיח, החברה לא הצליחה לחדור לשווקים ולכיסי הלקוחות.

למרות זאת, בסוני תולים תקוות רבות במכשיר הדגל אותו תשיק החברה בעוד יומיים. המכשיר - אקספיריה Z5 אמור לדברי החברה להטמיע סטנדרטים חדשים ולחדור לשוק בעזרת טכנולוגיות חדשניות שטרם נראו בטלפונים חכמים. בחברה מתכננים לשחרר לשוק 3 דגמים מהמכשיר החדש.

בשעות האחרונות דלף לרשת סרטון המציג את מכשירי הדגל החדשים, כשלמעשה הם נחשפים לגמרי. התמונות חושפות מכשירי טלפון בעלי פרופיל דק, שעוצבו באותו קו עיצובי שליווה את החברה בשנים האחרונות. הסרטון שהועלה על ידי תכנית חדשות צרפתית, ירד לבינתיים מהרשת אך הספיק לשוב במהרה על ידי משתמשים שכבר הורידו אותו למחשביהם.

המכשירים החדשים אמורים לכלול לראשונה מסכים ברזולוציית 4K, לשם השוואה, מכשירי הדגל הנוכחיים של סמסונג ו-LG מציגים ברזולוציית 2K. מה שממצב אותו כמכשיר הטלפון בעל המסך האיכותי ביותר. אלא שניסיון העבר מלמד כי הטכנולוגיות החלוציות בתחום המסכים נוטים לעשות בעיות לא מעט בעיות, בתחום העיבוד, הסוללה וההתחממות.

מלבד המסך המהפכני, סוני עושה שימוש באמצעי החומרה הסטנדרטיים למכשירי הדגל, כשסנאפדרגון 810 של קוואלקום נבחר כמעבד יחד עם זיכרון RAM של 3 GB. גם ב-Z5 צפויה הסוללה להמשיך את המסורת ולהציע אורך חיים של למעלה מיממה בשימוש אינטנסיבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר