LG מציגה: גרסת מזהב לשעון החכם

חברת LG מציגה את הגרסה היוקרתית לשעון החכם שלה: ציפוי זהב 23 קראט בסגסוגת מיוחדת שנועדה לדברי החברה להחזיק מעמד לאורך שנים ורצועת מעורות תנים בשילוב זהב (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

גם LG רוצה שעון יוקרה: אחרי שענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל ניסתה להיכנס לעולם המחשוב הלביש עם השעונים החכמים שהציגה, בה כללה גם שעון יוקרה מצופה זהב. כעת גם המתחרה הקוריאנית LG מציגה את התשובה היוקרתית שלה, בדמות גרסת יוקרה מוזהבת לשעון שלה - Urbane Luxe.

השעון החדש ייוצר במהדורה מוגבלת של 500 שעונים בלבד, והוא יימכר במהלך החודש הקרוב בחנויות החברה ברחבי העולם, השעון כולל ציפוי זהב 23 קראט בסגסוגת מיוחדת שנועדה לדברי החברה להחזיק מעמד לאורך שנים, גם בתנאים קשים. רצועת השעון מיוצרת מעור תנים בשילוב זהב טהור גם ברצועה.

בניגוד למחיר המאוד גבוה של שעוני אפל המוזהבים - 10,000 דולרים, השעון של LG יעלה לצרכן רק 1,200 דולרים. סכום לא ממש גבוה למוצר יוקרתי שחלקו מיוצר בעבודת יד מורכבת.

השעון החכם עצמו הנו אותו שעון אותו הציגה החברה לפני מספר חודשים - LG WATCH URBANE והוא מגיע עם מסך OLED עגול ועמיד בגודל 1.3 אינצ'ים יחד עם מעבד סנאפדרגון 400 וסוללה שאמורה להחזיק מעמד יממה.

השעון עושה שימוש במערכת ההפעלה Android Wear שניתנת להתאמה עם סמארטפונים מבוססי מערכת אנדרואיד בגרסת 4.3 והלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר