תקרית חריגה

דיווחים: קרב יריות בין חיילים למחבלים בג'נין

כלי תקשורת ערביים מדווחים על קרב יריות שהתנהל בשעה האחרונה בין כוחות צה"ל למחבלים בג'נין, זאת לאחר שהכוחות נכנסו לבצע מעצר של בכיר בג'יהאד האיסלאמי. מתעדכן (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
כוחות צה"ל יוצאים מג'נין, הערב (תמונה ראשית: ארכיון דו"צ. וידאו: ללא קרדיט)

מדיווחים ראשוניים בכלי תקשורת ערבים עולה כי בשעה האחרונה (שני) התנהל קרב יריות קשה בין כוחות צה"ל למחבלים בג'נין, זאת לאחר שהכוחות נכנסו לג'נין בכדי לבצע מעצר של שייח באסם סעדי, מנהיג הג'יהאד האיסלמי בג'נין.

על פי הדיווחים, כוח צה"ל, מלווה באנשי שב"כ ובכוח ימ"מ, הגיע לבצע מעצרים בג'נין, כאשר בעת הפעילות נפתחה אש לעבר הכוח.

על פי חלק מהדיווחים הערביים, ככל הנראה נהרגו באירוע שישה מחבלים. מנגד, מנהל הסהר האדום בג'נין - "אין הרוגים באירוע, רק 5 פצועים. צה"ל לא נותן לנו להיכנס לשטח". חייל אחד מכוחותינו נפצע באורח בינוני בקרב שהתפתח במקום והובהל לבית החולים רמב"ם בחיפה לקבלת טיפול רפואי.

על פי ארגון הטרור חמאס, צה"ל עצר את מג'די אבו אל-היג'א ואת אחיו עלא - השניים הם אחים של פעיל חמאס שנהרג לא מזמן במחנה פליטים ובנים של אחד מראשי חמאס הנמצא בכלא בישראל - ג'מאל אבו אל-היג'א.

הכוחות בג'נין, הערב

בנוסף, על פי הדיווחים, כוח גדול של צה"ל מכתר מספר מבנים בגזרה. על פי הפלסטינים, מדובר בכוחות גדולים של צה"ל שנכנסו לאזור, בסדר גודל שטרם נראה כמותו בשנים האחרונות. בסרטונים מהמקום נראים כוחות גדולים של צה"ל, מלווים בדחפורים, יוצאים מהעיר. צעירים ערבים רבים יצאו לאזור ויידו אבנים לעבר הכוחות.

מתעדכן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר